1. Originally posted by wowow:[image]
    Ik heb zojuist deze gewonnen bij Ruud De Wild op radio 2, wordt komende week verstuurd. Is dat vet of niet?

Uiteraard een verwijzing naar The Saints are coming:-)
    Tof!! Gefeliciteerd!
  2. Thanks!!!
  3. Originally posted by wowow:[image]
    Ik heb zojuist deze gewonnen bij Ruud De Wild op radio 2, wordt komende week verstuurd. Is dat vet of niet?

Gaaf man!!
  4. Super man
  5. Gefeliciteerd
  6. Dankjewel! Hij is echt heel vet
  7. Originally posted by wowow:[image]

Heel vet! Hij maakt dit soort schilderijen toch zelf? Wist wel dat hij een enorme U2 fan is.
  8. Bedankt allemaal!! Ja, hij maakt ze zelf inderdaad. Ik meen dat hij er van deze 2 heeft gemaakt. 1 om weg te geven in zijn show en 1 van het weekend voor een benefiet actie o.i.d. voor het Rode Kruis (bij RTL), maar dat weet ik niet helemaal zeker..
  9. Originally posted by wowow:Bedankt allemaal!! Ja, hij maakt ze zelf inderdaad. Ik meen dat hij er van deze 2 heeft gemaakt. 1 om weg te geven in zijn show en 1 van het weekend voor een benefiet actie o.i.d. voor het Rode Kruis (bij RTL), maar dat weet ik niet helemaal zeker..
    Cool.. Was het een prijsvraag of zoiets?
  10. Ja, op Instagram had hij de foto al gezet en als je wist van welk nummer het was en dat appte op het moment dat dit nummer op de radio werd gespeeld, kon je hem winnen! Kreeg m zojuist binnen
  11. Erg gaaf man!!! Ga je veel mooie leuke reacties op krijgen!