1. Dat is erg onrechtvaardig, dat Tates dood is.
  2. Ik was op vakantie van de week, kwam thuis na een potje tafeltennis (gewonnen btw), zette de TV aan en het eerste wat ik zag was een auto die recht tegen een hek aanreed
    Ik dacht aanvankelijk aan een ongeluk, totdat de commentator het had over bloed op de straat...

Verschrikkelijk drama, niet te geloven. Nou ben ik geen fan van het koningshuis, en wat mij betreft zijn we ook beter af zonder koningshuis, maar aanslagen plegen gaat wel heel ver
    De hele koninklijke familie bestaat uit aardige mensen, niets mis mee
    Het gaat gewoon nergens meer over
    En die lul overlijdt ook zonder uitleg te geven
  3. Originally posted by markp91:Ik was op vakantie van de week, kwam thuis na een potje tafeltennis (gewonnen btw), zette de TV aan en het eerste wat ik zag was een auto die recht tegen een hek aanreed
    Ik dacht aanvankelijk aan een ongeluk, totdat de commentator het had over bloed op de straat...

Verschrikkelijk drama, niet te geloven. Nou ben ik geen fan van het koningshuis, en wat mij betreft zijn we ook beter af zonder koningshuis, maar aanslagen plegen gaat wel heel ver
    De hele koninklijke familie bestaat uit aardige mensen, niets mis mee
    Het gaat gewoon nergens meer over
    En die lul overlijdt ook zonder uitleg te geven

Daar ben ik het ook wel mee eens....

4. Mwah, twijfelgeval. Het koningshuis kost ons allen wel veel geld, maar het geeft ook voor veel mensen een soort van binding/eenheid. Het is toch een nationaal symbool wat je niet zomaar weg kan doen.
  5. ik was in Nederland vandaag wegens onze paarden, en ik heb gesproken met een aantal Hollanders die zijn geweest op feesten vor Koninginnendag gistermiddag -- al zijn bedroefd un geschokt wegens des wat is passeerd.
    Het is bar en boos wat deeze man heeft gedaan

(ik hoop uw verstaan mijn slecht Hollands )
  6. Originally posted by MacStripey:ik was in Nederland vandaag wegens onze paarden, en ik heb gesproken met een aantal Hollanders die zijn geweest op feesten vor Koninginnendag gistermiddag -- al zijn bedroefd un geschokt wegens des wat is passeerd.

How nice of you to talk in Dutch, I didn't knew you spoke some Dutch words

7. me, neither

ik verstaan bijna alles, wanneer ik luisteren of lezen Hollands (it sounds familiar to German when you hear it) -- maar zelf schrijven is zeer hard voor me (not to speak of grammar, which is definitely not existing at all when i try )
  8. Koninginnedag zal niet meer hetzelfde zijn van nu aan denk ik
  9. Originally posted by MacStripey:ik was in Nederland vandaag wegens onze paarden, en ik heb gesproken met een aantal Hollanders die zijn geweest op feesten vor Koninginnendag gistermiddag -- al zijn bedroefd un geschokt wegens des wat is passeerd.

Cool
    Your Dutch ain't that bad

@ Rob: Ja, het is een lastig geval, wel of geen koningshuis...jammer dat het überhaupt ter discussie moet staan

10. Ja, het is echt een dubbel gevoel ook Hij verdient het niet om het te overleven, zeker niet als 6 anderen wel overlijden, maar nu blijven we toch met het gevoel zitten dat niemand weet waarom hij dit heeft gedaan...
    De politie kan gissen, maar we zullen het nooit echt weten....

11. Het is onrechtvaardig maar laat hem maar gaan...had beter, als ie aandacht had gewild, kunnen gaan streaken, van viel er nog wat te lachen...