Originally posted by blink:aah de Nederlandse muziek scene..... dat gaat toch helemaal meer nergens over
+1
Ik ken al die bands ook niet hoor. Ik luister ook alleen maar u2 en bruce eigenlijk.
Originally posted by blink:aah de Nederlandse muziek scene..... dat gaat toch helemaal meer nergens over
Originally posted by MWSAH:[..]
Inderdaad..ik vind ze momenteel de beste Nederlandse band, ik plaats ze boven Dinand-ik-praat-altijd-met-mijn-tanden-op-elkaar-Kane, Blof en ook Voicst, al is Mark het daar niet mee eens haha.
Ik vind ze zelfs beter dan Keane..
Originally posted by markp91:[..]
Amsterdamse band, met een Ierse zanger btw
Behoorlijk goed, hun debuutalbum 'Shorland' is een prima plaat.
Het is, als ik het me goed kan herrineren, het is een tijd geleden dat ik er naar geluisterd heb, een beetje Britpop (Oasis, Blur) gecombineerd met hier en daar REM-achtige invloeden...
Originally posted by henk360:[..]
klinkt goed, gewoon bij iedere free rukkert shop te verkrijgen ????
Originally posted by harold28:[..]
Ja die heeft hem zeker wel
Originally posted by Coen:Zojuist op Mojo.nl en Livenation.nl gezien dat beide Amsterdam concerten Snow Patrol als voorprogramma zullen hebben! Wat mij betreft de beste optie van alle voorprogramma's!!! Alleen beetje suf dat het voorprogramma dus hetzelfde is als tijdens de Vertigo Tour (16/07/05 tenminste). Wat vinden jullie van Snow Patrol??
Originally posted by markp91:BTW Iemand Pinkpop gezien/geweest?
Vond het dit jaar ietwat tegenvallen. Hoogtepunt was voor mij toch wel Placebo als hoofdact i.p.v Depeche Mode. Jammer dat DM niet kon komen, had het hele festival van een stuk hoger niveau gemaakt.![]()
Bruce was fantastisch natuurlijk...gaaf ook dat Pendulum er was, da's echt aanstormend talent
Maar voor de rest vond ik het om eerlijk te zijn een beetje tegenvallen vergeleken met vorig jaar....