1. Ik heb de mogelijkheid om voor Amsterdam 2 ook kaarten te kopen, alleen lijken dit kaarten te zijn die door de Arena zijn verkocht, en niet de 'standaard' eventim kaarten.

Weet iemand of dit kan kloppen en of het dus betrouwbaar is om deze kaarten over te nemen? Of zijn er alleen maar Eventim-kaarten in omloop?
  2. Originally posted by gavinfriday:Ik heb de mogelijkheid om voor Amsterdam 2 ook kaarten te kopen, alleen lijken dit kaarten te zijn die door de Arena zijn verkocht, en niet de 'standaard' eventim kaarten.

Weet iemand of dit kan kloppen en of het dus betrouwbaar is om deze kaarten over te nemen? Of zijn er alleen maar Eventim-kaarten in omloop?

Ik zou gewoon de Arena bellen, die kunnen jou het antwoord geven
  3. Een bekende van me heeft nog 3 tickets te koop:

Amsterdam ArenA - 20 juli
    Vak 403
    Rij 1
    Stoelnummers 447, 448 en 449

Prijs per ticket: 90 euro

PM me voor meer info
  4. Originally posted by MWSAH:Een bekende van me heeft nog 3 tickets te koop:

Vak 403
    Rij 1

PM me voor meer info

Dat is 8 vakken langs mij
  5. Originally posted by MWSAH:Een bekende van me heeft nog 3 tickets te koop:

Vak 403
    Rij 1

PM me voor meer info

zijn dat die kaarten die 30 euro waren

6. Nee, dan zit je hoger. Hij vraagt 90 euro, hij beweert dat het de kostprijs is. Ik heb geen idee, probeer hem alleen maar te helpen om z'n kaarten kwijt te raken.
  7. Nette mail van Mojo

Beste bezoeker,

Maandag 20 en dinsdag 21 juli a.s. is het zover, U2 komt voor een spectaculair concert naar de Amsterdam ArenA. Inmiddels is de tournee van U2 van start gegaan en hebben wij ook meer praktische gegevens gekregen over het concert. Wij verwachten dat de band rond 24.00 uur stopt. Dat heeft consequenties voor de wijze waarop u het beste naar de Amsterdam ArenA kunt gaan. Hierin willen wij u graag adviseren.

Bezoekers die met het openbaar vervoer komen, wordt aangeraden goed uw treintijden in de gaten te houden. Vanwege de verwachte eindtijd van 24.00 uur zijn delen van Nederland na afloop beperkt bereikbaar. Na afloop rijden er tot 1.00 uur extra metro's vanaf station Bijlmer ArenA naar Amsterdam CS. Op Amsterdam CS kunt u aansluiten op het nachtnet. Zie ook www.ns.nl.

Bezoekers zonder aansluiting op het nachtnet kunnen hun reis regelen via TripTicket. TripTicket regelt georganiseerd vervoer vanuit circa 150 opstapplaatsen in heel Nederland. U stapt in en uit nabij de Amsterdam ArenA en TripTicket zorgt ervoor dat u gegarandeerd thuis komt. Voor meer informatie www.tripticket.nl.

Wilt u geen gebruik maken van TripTicket of van het openbaar vervoer maar komt u met de auto, volg dan parkeren ArenA voor de dichtstbijzijnde parkeerplaatsen. Er is voldoende parkeergelegenheid in de omgeving van de ArenA. Houd wel rekening met drukte. Wij adviseren u om tijdig naar de Amsterdam ArenA af te reizen.

Voor een volledig overzicht van de reisinformatie voor U2 kijk op www.amsterdamarena.nl. Of vul uw postcode in op www.tripticket.nl voor een reisadvies voor openbaar vervoer, georganiseerd vervoer of de auto.

Het voorlopige tijdschema van het U2 concert is:

18.00 deuren gaan open
    20.00 aanvang Snow Patrol
    21.30 aanvang U2
    24.00 verwacht einde van het concert

Let op! Bovenstaande tijden zijn absoluut indicatief en er kan door de bands vanaf geweken worden.

Een voorproefje van het concert is te zien op de website van U2: http://www.u2.com/news/title/getting-ready-to-leave-the-ground#

Wij willen u alvast veel plezier!

Met vriendelijke groet,

Mojo Concerts, a Live Nation Company

Wel netjes, U2 beginnen om 21.30, dan is het tenminste al een klein beetje donker.
  8. ^ ook gehad, 21:30 is een goed tijdstip
  9. Originally posted by Remy:Nette mail van Mojo

[..]

Wel netjes, U2 beginnen om 21.30, dan is het tenminste al een klein beetje donker.

indd hoe donkerder hoe beter
  10. Originally posted by Remy:Nette mail van Mojo

[..]

Inderdaad, de zon verdwijnt om 21:45 dus beter dan 21:00.
  11. ik krijg steeds meer zin in U2, hoe dichterbij amsterdam komt !!

zeker als ik barca en milaan en nu parijs luister echt
    geen woorden voor amsterdam 1 en 2 worden echt hoogte punten uit me leven

kan gewoon echt niet wachten nog maar 8 dagen !!!!!!

word echt te gek !!!!!!!!!!

U2
  12. goed nieuws...

aanstaande zaterdag (18 juli) zend bnn om 23.15 een special van U2 uit
    deze special zal bestaan uit het volledige optreden van U2 in Somerville, Boston
    (afgelopen maart)