1. Originally posted by Malahide:Nee, van amsterdamarena.nl
    Maar de opstelling is ook zo op livenation
    Die plaatsen waren ook de goedkoopste, waarschijnlijk omdat het de achterkant is

Alleen op u2.com heeft het anders gestaan

Okay
    Dan zal dat inderdaad wel kloppen
    Thanks
  2. Nuttig Malahide, thanks! Heb 3 kaarten voor Vak 411 en 5 voor Vak 430, wordt dus kiezen...
  3. Ja, denk dat je in 411 minder echo hebt, omdat het geluid niet zover hoeft, aan die kant hangen ook speakers toch?

In 430 heb je wel mooi totaal overzicht, alleen geluid weet ik niet zo
    Mijn vermoeden

Trouwens, schijnt dat vanochtend het dak open was
    Zal wel weer snel dichtgaan, regent
  4. Originally posted by Malahide:Ja, denk dat je in 411 minder echo hebt, omdat het geluid niet zover hoeft, aan die kant hangen ook speakers toch?

In 430 heb je wel mooi totaal overzicht, alleen geluid weet ik niet zo
    Mijn vermoeden

Trouwens, schijnt dat vanochtend het dak open was
    Zal wel weer snel dichtgaan, regent

Je zegt wat ik denk. 411 minder echo, 430 meer overzicht. Want er hangen inderdaad speakers aan elke kant van The Claw. Dus geluid of overzicht...? Hmm....lastig
  5. Eerste mensen staan al in de rij
  6. Ik zit in 129, de 88 euro categorie. Da's toch schuin vlakbij 't podium?

7. Ja, inderdaad. Al komen die van de ArenA en de grote van U2.com wel overeen.
  8. Ik zit samen met m'n zoontjes van 12 en 10 in vank 112. Het lijkt erop dat dat vrij dicht op het podium én speakers is.
    Is het verstandig voor de kids om oordopjes mee te nemen?
  9. Originally posted by Shimmy:Ik zit samen met m'n zoontjes van 12 en 10 in vank 112. Het lijkt erop dat dat vrij dicht op het podium én speakers is.
    Is het verstandig voor de kids om oordopjes mee te nemen?

Je kunt ze altijd meenemen, testen (tijdens Snow Patrol natuurlijk ) lijkt me zo gebeurd?
  10. duh, da's waar

Ben verdomme nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een concert