1. Ik woon in Den Bommel op het eiland Goeree Overflakkee in Zuid Holland, ben kok alles gaat goed met me ik ga 24 augustus paar dagen naar dusseldorf in duitsland met een vriend van me en daar heb ik gigantisch veel zin in
  2. Originally posted by gsteenac[..]

Geluid en trillingen
    Met als gevolg dat ik het spijtig vind dat er hier geen "lossless" subforum te bespeuren is.

Geluid en trillingen? Klinkt boeiend! Ik denk dat er op het forum van www.U2mp3s.com heel wat te vinden is (onder de naam Original of the Species) Enjoy en heel veel succes met je doctoraat!
  3. Originally posted by Coen[..]

Ik denk dat de Fransen met al dat hypocriete gedrag van ze de Tour zelf om zeep aan het helpen zijn. Voor mij spraken de beelden van Michael Boogerd vlak voor de etappe van donderdag alles. Er stonden talloze (Franse) hem uit te schelden vanwege zogenaamd doping gebruik waarna hij er een een klap verkocht. Een volledig terechte reactie denk ik.....Die Fransen onder het motto 'Iedereen gebruikt Doping behalve wij'. Ben al die onzin meer dan zat...zonde want het was een schitterende Tour!

En Boogerd, Dekker en Menchov die zich voor niks het apezuur rijden..
  4. Originally posted by MWSAH[..]

En Boogerd, Dekker en Menchov die zich voor niks het apezuur rijden..

Maar wat waren ze goed....
  5. Originally posted by Coen[..]

Maar wat waren ze goed....

Dat zeker. Dekker moet nog een beetje groeien maar die kan later zeker gaan schitteren.
  6. Originally posted by Coen[..]

Ik denk dat de Fransen met al dat hypocriete gedrag van ze de Tour zelf om zeep aan het helpen zijn. Voor mij spraken de beelden van Michael Boogerd vlak voor de etappe van donderdag alles. Er stonden talloze (Franse) hem uit te schelden vanwege zogenaamd doping gebruik waarna hij er een een klap verkocht. Een volledig terechte reactie denk ik.....Die Fransen onder het motto 'Iedereen gebruikt Doping behalve wij'. Ben al die onzin meer dan zat...zonde want het was een schitterende Tour!

Ja dat was totaal verkeerd want het is niet omdat Rasmussen betrapt is dat Boogerd dat doet natuurlijk..
    Maar daar doelde ik eigenlijk niet op...
    Het is gewoon ONMENSELIJK om zo te rijden (veel, snel en lastig)...
    Dat vraagt om doping, als je mee wilt met de top... Zelfs Eddy Merckx heeft een week gepakt he
  7. Iban Mayo is next....Who will follow??
  8. Originally posted by CoenIban Mayo is next....Who will follow??

Contador denk ik..
  9. Gaat hier iemand naar Dranouter dit weekend?
  10. Originally posted by an07Gaat hier iemand naar Dranouter dit weekend?

Nope, mss wel naar de Lokerse
  11. Originally posted by BelgianBono[..]

Nope, mss wel naar de Lokerse

Paar goede bands op de Lokerse, de ene avond al wat beter dan de andere...
  12. Originally posted by an07[..]

Paar goede bands op de Lokerse, de ene avond al wat beter dan de andere...

Inderdaad 5 augustus ziet er goed uit... Hooverphonic, Tom Helsen, Discobar Galaxie...
    En Idool 2007 euhm weet ik niet wie juist komt... Suzanne Vega sja...