1. Nouja, ik wou toch nog een keer gaan, dan ga ik wel naar een andere
  2. ben gister in ede geweest!!
    was gaaf! goeie zaal, zeer goed geluid mijn broer vond dat het harder kon ik vond het perfect kon goed horen wat bono zei en wat ze speelden. bril irriteerde wel (ik draag nooit brillen) maar was een gave en vernieuwende ervaring! ga denk ik nog een keer in amsterdam.. om te vergelijken
    en om nog een keer die geweldige uitvoering van Miss Sarajevo te horen!!
    jammer van Yahweh op jhet laatst die aftiteling is doodzonde maar goed...
    het had iets langer gemogen ook ....
    verder
  3. ben gister naar Pathe in Amsterdam gegaan, was stukken beter dan in Deventer! het geluid stond niet zo hard en t scherm was veeeeeel groter!
    de bril was wel klote daar, een plastic ding dat op een gegeven moment pijn deed maar dat geeft allemaal niet! het was geweldig
    Jammer dat zoiets niet gewoon op je thuis tv kan....
  4. Originally posted by Elisaben gister naar Pathe in Amsterdam gegaan, was stukken beter dan in Deventer! het geluid stond niet zo hard en t scherm was veeeeeel groter!
    de bril was wel klote daar, een plastic ding dat op een gegeven moment pijn deed maar dat geeft allemaal niet! het was geweldig
    Jammer dat zoiets niet gewoon op je thuis tv kan....

volgens mij kan dat wel, alleen is het effect veeeeel kleiner op en gewone tv! en je moet een 3d bril hebben uiterraard! volgens mij kan je de dvd versie wel ergens downloaden dacht ik...
    zoniet dan heb ik het helemaal mis

ik ddenk dat ik ook nog een keer naar pathe ga Ede was goed, wil wel weten of Amsterdam beter is...
  5. ik ga wel eens kijken of hij te downloaden is.

Hij draait dus in Ede, Amsterdam, Deventer maar ook in Den Haag toch?
  6. Originally posted by Elisaik ga wel eens kijken of hij te downloaden is.

A'dam en Den Haag is IMAX, Ede is een andere en bijna net zo goede technologie. Deventer weet ik niet...Hij draait ook in Amersfoort, maar dan heb je echt mindere kwaliteit, denk ik.
  7. Originally posted by Elisaik ga wel eens kijken of hij te downloaden is.

Hij staat op Youtube, alleen niet echt 3D he
  8. Originally posted by MWSAH[..]

A'dam en Den Haag is IMAX, Ede is een andere en bijna net zo goede technologie. Deventer weet ik niet...Hij draait ook in Amersfoort, maar dan heb je echt mindere kwaliteit, denk ik.

Deventer is een gewone bioscoop, maar wel goeie brillen verder is het geen aanrader om daar naartoe te gaan, mede omdat het scherm zo klein is en t geluid stond echt veel te hard, klonk bijna opgeblazen.
  9. hello friends
    a German girl over here, sorry for bumping into your Dutch thread I'm just wondering, since U23D will be taken off German cinemas within the next few days, and I live just one hour away from Holland.... is there any place I can look up the cities and dates where U23D is shown in Nederland?
    For example, Amsterdam, or Arnhem maybe? That would be within reach for me
    Any info would be appreciated. I'll go and watch the movie again tomorrow in Düsseldorf, but that's the end of it for our area here... and there is nothing like a good reason to take a day off and pay a visit to our lovely neighbors' country
  10. Originally posted by MacStripeyhello friends
    a German girl over here, sorry for bumping into your Dutch thread I'm just wondering, since U23D will be taken off German cinemas within the next few days, and I live just one hour away from Holland.... is there any place I can look up the cities and dates where U23D is shown in Nederland?
    For example, Amsterdam, or Arnhem maybe? That would be within reach for me
    Any info would be appreciated. I'll go and watch the movie again tomorrow in Düsseldorf, but that's the end of it for our area here... and there is nothing like a good reason to take a day off and pay a visit to our lovely neighbors' country

Saturday 05 04 2008: 19:45 - 21:50 - 00:00
    Sunday 06 04 2008: 13:00 - 19:45 - 21:50
    Monday 07 04 2008: 13:00 - 19:45 - 21:50
    Tuesday 08 04 2008: 13:00 - 19:45 - 21:50
    Wednesday 09 04 2008: 13:00 - 19:45 - 21:50

This is for Pathe Amsterdam, the days will be renewed every Wednesday for the coming week. Dunno about Arnhem though.
  11. wowwwwww

U23D komt weer terug naar Nederland vanaf 27 juni!!!
    (Premiere in de Cinemec in Ede is bevestigd.. op de premiereavond 2 kaarten voor de prijs van 1)...
    schijnbaar is Pathe Imax (amsterdam arena) ook bezig om de film terug te krijgen (i.v.m. de concerten op 20-21 juli)

toch nog maar even keertje naar U23D als opwarmmertje voor de 360 tour
  12. Ja een collega vertelde mij dat ook al ....tevens U2 fan
    VET zou best nog wel een keertje willen