Originally posted by Elisaben gister naar Pathe in Amsterdam gegaan, was stukken beter dan in Deventer! het geluid stond niet zo hard en t scherm was veeeeeel groter!
de bril was wel klote daar, een plastic ding dat op een gegeven moment pijn deed maar dat geeft allemaal niet! het was geweldig
Jammer dat zoiets niet gewoon op je thuis tv kan....
Originally posted by Elisaik ga wel eens kijken of hij te downloaden is.
Hij draait dus in Ede, Amsterdam, Deventer maar ook in Den Haag toch?
Originally posted by Elisaik ga wel eens kijken of hij te downloaden is.
Hij draait dus in Ede, Amsterdam, Deventer maar ook in Den Haag toch?
Originally posted by MWSAH[..]
A'dam en Den Haag is IMAX, Ede is een andere en bijna net zo goede technologie. Deventer weet ik niet...Hij draait ook in Amersfoort, maar dan heb je echt mindere kwaliteit, denk ik.
Originally posted by MacStripeyhello friends![]()
a German girl over here, sorry for bumping into your Dutch threadI'm just wondering, since U23D will be taken off German cinemas within the next few days, and I live just one hour away from Holland.... is there any place I can look up the cities and dates where U23D is shown in Nederland?
For example, Amsterdam, or Arnhem maybe? That would be within reach for me![]()
Any info would be appreciated. I'll go and watch the movie again tomorrow in Düsseldorf, but that's the end of it for our area here... and there is nothing like a good reason to take a day off and pay a visit to our lovely neighbors' country![]()
![]()