Originally posted by Lobmans:[..]
Ik vraag me eigenlijk af waarom zoveel mensen nog kiezen voor hardcopy tickets en daar een meerprijs voor betalen? Het enige voordeel zou nog kunnen zijn dat ze iets makkelijker doorverkocht kunnen worden, al denk ik dat e-tickets op zich ook geen probleem vormen om door te verkopen binnen communities zoals hier waar er toch een soort van “sociale controle” heerst en mensen elkaar dus redelijk goed vertrouwen op dat vlak.
Nuja ieder z’n keuze natuurlijk, maar geef mij toch maar gewoon e-tickets die dezelfde dag al in uw mailbox zitten, niet kwijt gespeeld kunnen worden en geen extra kosten met zich meebrengen.
Originally posted by wtonis:[..]
Hard copy gebruik ik om te ruilen. Op deze manier weet je nagenoeg zeker dat je echte kaarten hebt. Een vriend van me is al eens een keer genaaid met een e-ticket ruil die al gebruikt was; sta je daar voor lul bij het stadion. Geen zin in dat soort gezeik.
Originally posted by Remy:[..]
Same. Kies altijd voor hard copy ook om die reden
Originally posted by splinter67:en dan ook echt naar de tijd kijken kan het nergens vinden op mijn account. jullie? ik heb tickets daar gaat het gelukkig niet om maar het is een principe kwestie 9 jan is 9 jan,dus een onderbreking van 6 uurtjes maar goed ! :-) volgend jaar uiterlijk 8 jan renew
Originally posted by wtonis:[..]
Hard copy gebruik ik om te ruilen. Op deze manier weet je nagenoeg zeker dat je echte kaarten hebt. Een vriend van me is al eens een keer genaaid met een e-ticket ruil die al gebruikt was; sta je daar voor lul bij het stadion. Geen zin in dat soort gezeik.
Originally posted by splinter67:[..]
hier meer voor de verzameling of inlijsten
Originally posted by splinter67:Ik vind U2.com de laatste 2 jaar echt een aanfluiting, tis dat je als je in de presales tickets wilt kopen je er afhankelijk van bent, laatste 2 jaar tot 2 x toe zaken besteld met creditcard betaald en niet ontvangen er achteraan moeten bellen en gelukkig alsnog ontvangen, nu heeft mijn vrouw ook al sinds 2015 een u2.com account en moest 9 januari vernieuwen dus op 9 januari vernieuwd, rare was dat ze niet 40 euro maar 50 moest betalen, mailtje gestuurd naar u2.com, het antwoord is echt niet te geloven:
My name is Alex and I would be more than happy to help you today.
Your 2017 membership expired on January 9th at 2:11am and you did not purchase a new membership until January 9th at 8:45am, so you did not renew the membership on time. I apologize for any inconvenience this may cause. Have a great day.
Sincerely,
Alexander J.
U2.com Team
niet te filmen hahahahahah
Originally posted by splinter67:Ik vind U2.com de laatste 2 jaar echt een aanfluiting, tis dat je als je in de presales tickets wilt kopen je er afhankelijk van bent, laatste 2 jaar tot 2 x toe zaken besteld met creditcard betaald en niet ontvangen er achteraan moeten bellen en gelukkig alsnog ontvangen, nu heeft mijn vrouw ook al sinds 2015 een u2.com account en moest 9 januari vernieuwen dus op 9 januari vernieuwd, rare was dat ze niet 40 euro maar 50 moest betalen, mailtje gestuurd naar u2.com, het antwoord is echt niet te geloven:
My name is Alex and I would be more than happy to help you today.
Your 2017 membership expired on January 9th at 2:11am and you did not purchase a new membership until January 9th at 8:45am, so you did not renew the membership on time. I apologize for any inconvenience this may cause. Have a great day.
Sincerely,
Alexander J.
U2.com Team
niet te filmen hahahahahah
Originally posted by splinter67:Ik vind U2.com de laatste 2 jaar echt een aanfluiting, tis dat je als je in de presales tickets wilt kopen je er afhankelijk van bent, laatste 2 jaar tot 2 x toe zaken besteld met creditcard betaald en niet ontvangen er achteraan moeten bellen en gelukkig alsnog ontvangen, nu heeft mijn vrouw ook al sinds 2015 een u2.com account en moest 9 januari vernieuwen dus op 9 januari vernieuwd, rare was dat ze niet 40 euro maar 50 moest betalen, mailtje gestuurd naar u2.com, het antwoord is echt niet te geloven:
My name is Alex and I would be more than happy to help you today.
Your 2017 membership expired on January 9th at 2:11am and you did not purchase a new membership until January 9th at 8:45am, so you did not renew the membership on time. I apologize for any inconvenience this may cause. Have a great day.
Sincerely,
Alexander J.
U2.com Team
niet te filmen hahahahahah