1. Niet weggeknipt, zo begint de show op de dvd waarschijnlijk echt...
    Breathe staat als Bonus track op de 2e dvd en No Line On The Horizon valt zelfs compleet weg...
  2. Originally posted by BelgianBono:[..]

Niet weggeknipt, zo begint de show op de dvd waarschijnlijk echt...
    Breathe staat als Bonus track op de 2e dvd en No Line On The Horizon valt zelfs compleet weg...

ja dat bedoelde ik
  3. Iemand anders nog naar de DVD release party geweest in Amsterdam in de Escape?

Was erg leuk! Vier nummers op een groot scherm op het Rembrandtplein, kwamen veel mensen op af, muziek stond heel hard ook, echt leuk. Daarna in de Escape de hele DVD kijken.
  4. Originally posted by Remy:Iemand anders nog naar de DVD release party geweest in Amsterdam in de Escape?

Was erg leuk! Vier nummers op een groot scherm op het Rembrandtplein, kwamen veel mensen op af, muziek stond heel hard ook, echt leuk. Daarna in de Escape de hele DVD kijken.
    Was dat vandaag? aaw shit dat heb ik gemist! Heb je misschien nog wat filmpjes gemaakt? Trouwens, free record shop had toch ook een aktie ofzo??

5. Ik was er ook bij Remy...
    Grappig toen de trams voorbij kwamen het geluid ook direct stuk zachter ging hahaha

Vond overigens de beeldkwaliteit binnen erg tegenvallen op het grote scherm, geluid was wel top!

Zeker een geslaagde lancering van een mooie dvd!

Nog mooi paar posters mee kunnen nemen
  6. En de DVD, positief of negatief gestemd?
  7. No line staat gewoon op de dvd hoor!
    Ik vond het wel een beetje slecht van de platenmaatschappij.
    Is er eindelijk een full hd u2concert staan we met zijn allen binnen naar een scherm te kijken waarvan het beeld beroerd is. Mijn videobanden zijn nog scherper. Er zijn toch echt supergoede beamers te huur waarmee ze het in bluraykwaliteit hadden kunnen laten zien. Bij ill go crazy hadden ze van mij de discolampen wel aan mogen gooien. Gemiste kans.
    De recties op straat waren daar integen wel erg leuk om te zien inclusief het steeds afgaande scooter alarm door de vele decibellen
  8. Originally posted by Remy:Iemand anders nog naar de DVD release party geweest in Amsterdam in de Escape?

oei, gemist.

heb je ook gelijk een versie gekocht Remy?

9. Originally posted by harrykool:Ik was er ook bij Remy...
    Grappig toen de trams voorbij kwamen het geluid ook direct stuk zachter ging hahaha

Vond overigens de beeldkwaliteit binnen erg tegenvallen op het grote scherm, geluid was wel top!

Zeker een geslaagde lancering van een mooie dvd!

Nog mooi paar posters mee kunnen nemen
    Ik ook! En inderdaad, dat was erg grappig met die tram

Originally posted by u2sparky:No line staat gewoon op de dvd hoor!
    Ik vond het wel een beetje slecht van de platenmaatschappij.
    Is er eindelijk een full hd u2concert staan we met zijn allen binnen naar een scherm te kijken waarvan het beeld beroerd is. Mijn videobanden zijn nog scherper. Er zijn toch echt supergoede beamers te huur waarmee ze het in bluraykwaliteit hadden kunnen laten zien. Bij ill go crazy hadden ze van mij de discolampen wel aan mogen gooien. Gemiste kans.
    De recties op straat waren daar integen wel erg leuk om te zien inclusief het steeds afgaande scooter alarm door de vele decibellen
    Ja dat was wel een letdown, dat de beeldkwaliteit zo slecht was. Ook binnen was het niet echt heel goed, erg jammer!
  10. Oke, wie gaat er winnen vandaag? PVDA, VVD? Of toch PVV of CDA?

11. Ik heb zo mijn voorkeur, maar die staat niet in bovenstaand lijstje