1. Partij van de Dieren? Mag je wel zeggen hoor
    Nee, ik noemde die partijen omdat die strijden voor de winst en momenteel de grootste zijn.
  2. Ik heb CDA gestemd

Hoop dat PvdA verliest :#
  3. Originally posted by MWSAH:[..]

Partij van de Dieren? Mag je wel zeggen hoor
    Nee, ik noemde die partijen omdat die strijden voor de winst en momenteel de grootste zijn.

Partij van de dieren? Ik veronderstel dat dat dan een partij is die zich bezighoudt met dierenrechten? (klinkt logisch). Toch wel een beetje vreemd, zo’n gelijkaardige partij hebben wij niet in België. Wij moeten trouwens volgende week gaan stemmen.

edit: ahnee, we moeten deze week al gaan stemmen, straks vergeet ik het nog
  4. Jonges zeg, dit is echt spannend!
    PvdA én VVD 31 zetels!
    En CDA -20!
  5. Hmm ik dacht dat het een grap was, die partij van de dieren, maar ze bestaat dus echt...
    Inderdaad toch maar vreemd.
    In België wordt het heel voorspelbaar.
  6. Originally posted by BelgianBono:Hmm ik dacht dat het een grap was, die partij van de dieren, maar ze bestaat dus echt...
    Inderdaad toch maar vreemd.
    In België wordt het heel voorspelbaar.

Ik vind het wel goed, heb er twee keer op rij op gestemd. Er wordt zoveel misbruik van dieren gemaakt, kan veel beter! Alle problemen waar mensen mee kampen zijn daar peanuts bij.

Desalniettemin heb ik deze keer er niet op gestemd, spannend wordt het
  7. D66 gestemd en prima uitslag gezien. Erg jammer dat PVV en VVD zo groot zijn geworden.
  8. Zo hebben we allemaal onze politieke voorkeur. Blij met de winst van de VVD, niet zo blij met de winst van de PVV, balen van het verlies van het CDA. Maar ja, je kan niet alles hebben.

Even een vraagje, heb kaartjes voor het concert in Brussel. Klopt het dat deze vlak voor het concert verzonden worden?
  9. Originally posted by Remy:[..]

Ik vind het wel goed, heb er twee keer op rij op gestemd. Er wordt zoveel misbruik van dieren gemaakt, kan veel beter! Alle problemen waar mensen mee kampen zijn daar peanuts bij.

Dat is spijtig genoeg in vele gevallen waar

Originally posted by U2KW:

Even een vraagje, heb kaartjes voor het concert in Brussel. Klopt het dat deze vlak voor het concert verzonden worden?

geen idee
  10. Originally posted by Remy:[..]

Desalniettemin heb ik deze keer er niet op gestemd, spannend wordt het

Ja klopt ! Ik wou niet insinueren dat ik het belachelijk vond ofzo, maar als Belg zijnde vond ik dat vrij opmerkelijk, aangezien we zoiets in België niet hebben.
  11. Originally posted by U2KW:

Inderdaad, een paar dagen/weken voor de show worden ze opgestuurd om woekerprijzen op de zwarte markt tegen te gaan.
    Normaal gezien zou je daar een e-mail over moeten hebben ontvangen.
    Zal even kijken of ik de mijne vind.