Originally posted by BelgianBono:In België (nu ja, Vlaanderen) werd het zoals verwacht een duidelijke overwinning voor de NV-A...
Ben eens benieuwd nu
niet echt in verdiept. wat is de nva voor partij?
Originally posted by BelgianBono:In België (nu ja, Vlaanderen) werd het zoals verwacht een duidelijke overwinning voor de NV-A...
Ben eens benieuwd nu
Originally posted by dieder:[..]
niet echt in verdiept. wat is de nva voor partij?
Originally posted by BelgianBono:[..]
Nieuwe Vlaamse Alliantie.
Is dus Pro-Vlaanderen en wil een grondige herstructurering van België (allerlei federale bevoegdheden opsplitsen naar ofwel Vlaanderen en Wallonie ofwel naar Europa) zodat op korte termijn Vlaanderen autonomer en sterker wordt binnen België en op lange termijn Vlaanderen zelfs onafhankelijk ZOU gaan worden.
Nu ja, dat is het plan, maar daar zijn we nog bijlange niet, daar Wallonië hier natuurlijk sterk op tegen is.
Maar goed, we zullen het wel ondervinden zeker...
Trouwens : succes tegen Denemarken straks !![]()
Originally posted by BelgianBono:[..]
Nieuwe Vlaamse Alliantie.
Is dus Pro-Vlaanderen en wil een grondige herstructurering van België (allerlei federale bevoegdheden opsplitsen naar ofwel Vlaanderen en Wallonie ofwel naar Europa) zodat op korte termijn Vlaanderen autonomer en sterker wordt binnen België en op lange termijn Vlaanderen zelfs onafhankelijk ZOU gaan worden.
Nu ja, dat is het plan, maar daar zijn we nog bijlange niet, daar Wallonië hier natuurlijk sterk op tegen is.
Maar goed, we zullen het wel ondervinden zeker...
Originally posted by dieder:Als Limburg en Zuid-brabant zich nou aansluiten bij Vlaanderen kunnen wij lekker voor paars gaan in Nederland![]()
Originally posted by Kareltje538:Als reactie op een eerdere vraag : op 17 oktober 2009 de kaartjes betaald voor Brussel en nu bijna 8 maanden later nog steeds geen kaartjes. En met een onzin-reden, want een week van te voren kan ik ze toch ook nog verkopen als ik wil.
Buiten de vraag of het wel doorgaat natuurlijk. Mijn (Belgische) huisarts zou het een wonder vinden als hij op tijd voor de Europese leg terug op het podium kan zijn.
Gisteren samen met collega's op het werk (via een beamer) de wedstrijd tegen Denemarken zitten kijken. Vorige week zei meer dan de helft van die collega's dat ze PVV zouden stemmen.
Vraagt vandaag een andere collega heel droogjes : waar waren gisteren al die PVV-stemmers nou met al die "buitenlanders" in het Nederlands elftal ? Moeten die niet het land uit net als de rest volgens jullie....Dat vond ik wel erg goede humor
![]()