Originally posted by MWSAH:[..]
....kan ik eindelijk echt nagaan of dat Vlaamse bier beter is dan Hertog Jan.![]()
Ja ! Elk land heeft zn kwaliteiten en bier is er één van ons

Originally posted by MWSAH:[..]
....kan ik eindelijk echt nagaan of dat Vlaamse bier beter is dan Hertog Jan.![]()
Originally posted by Risto:Ook geleidelijk zou ik het liefst zo houden als het is. Waarom zouden we naar China kijken? Mooi dat sommigen daar het nu iets beter hebben, maar dat is ook snel afgelopen als de lonen daar stijgen. Of als er meer importbelasting geheven wordt op Chinese import.
Voor het leger hebben we al de NATO. Economisch gezien mag het inderdaad veel beter (aka simpeler en meer uniform) geregeld worden. De volken liggen te ver uit een om een echte federatie te vormen.
Originally posted by dieder:Ik ben ook meer voor één Europa. Enige oplossing om te voorkomen dat Europa in de toekomst ver achterop raakt bij landen als China
Originally posted by Risto:Tsjah, en als je t echt zou willen kunnen we zo de import belasting omhoog gooien. Bovendien zitten ze aan de andere kant van de wereld en niet echt in ons vaarwater.
Ik geloof ook niet dat China kan blijven groeien in deze vorm. De verhoudingen worden steeds schever en de natuur trekt dat altijd weer recht door oorlogen![]()
Originally posted by Risto:Er komt ook hoge kwaliteit uit China, maar dan is de prijs ook nauwelijks competitief met eigen productie.
Originally posted by Rob1965:[..]
Loempia's?![]()
![]()
Originally posted by Risto:[..]
He bah
Originally posted by sing_a_new_song:mini-interview met The Edge op de radio (Studio Brussel)![]()
hahaha, Edgie!
http://www.stubru.be/programmas/vriendenvanderadio/sofieensambellenmettheedgevanu2
Originally posted by BelgianBono:[..]
Ik denk niet dat hij het echt was... Maar kan me vergissen natuurlijk