Originally posted by Risto:[..]
Denk dat het vooral voor jullie een slechte deal is.
Bwa, kunnen we misschien ook nog eens op een WK geraken

Originally posted by Risto:[..]
Denk dat het vooral voor jullie een slechte deal is.
Originally posted by dieder:Ik ben ook meer voor één Europa. Enige oplossing om te voorkomen dat Europa in de toekomst ver achterop raakt bij landen als China
Originally posted by MWSAH:[..]
Ook zo ver dat je een Europees kabinet krijgt met een Europese president en een Europees leger? Doe dan Vlaanderen maar bij Nederland, kan ik eindelijk echt nagaan of dat Vlaamse bier beter is dan Hertog Jan.![]()
Ook zo ver dat je een Europees kabinet krijgt met een Europese president en een Europees leger? Doe dan Vlaanderen maar bij Nederland, kan ik eindelijk echt nagaan of dat Vlaamse bier beter is dan Hertog Jan.![]()
Originally posted by dieder:[..]
ja.
en Guinness of Duits bier is beter ;-)
Originally posted by Risto:Waarom zou je dat willen?
Ik heb niets tegen andere landen maar we delen zo goed als niets. Leuk om op vakantie te gaan en om mee te onderhandelen. Maar ik zit niet te wachten dat dadelijk door Grieken wordt bepaald wat wel en niet mag in Nederland.
....kan ik eindelijk echt nagaan of dat Vlaamse bier beter is dan Hertog Jan.![]()
Originally posted by Risto:Ook geleidelijk zou ik het liefst zo houden als het is. Waarom zouden we naar China kijken? Mooi dat sommigen daar het nu iets beter hebben, maar dat is ook snel afgelopen als de lonen daar stijgen. Of als er meer importbelasting geheven wordt op Chinese import.
Voor het leger hebben we al de NATO. Economisch gezien mag het inderdaad veel beter (aka simpeler en meer uniform) geregeld worden. De volken liggen te ver uit een om een echte federatie te vormen.
Originally posted by dieder:Ik ben ook meer voor één Europa. Enige oplossing om te voorkomen dat Europa in de toekomst ver achterop raakt bij landen als China