1. Die Joyce... Wat een topper toch!
  2. Super om nogmaals te beluisteren. Dank u!!!
  3. ...hihihi...
  4. Originally posted by BigGiRL:Twee weken geleden (13 september) had Veronica een "U2 dag" in aanloop naar het
    4e (en beste!) u2 concert in Amsterdam...

Ik heb mijn recorder van 12 tot 8 laten opnemen en vervolgens alle reclames eruit geknipt.
    De laatste 4 uur bevat de U2 Top 40 en een half uurtje van 't Heem in Hattum (1982).
    Alle uurtjes zijn te vinden door op het plaatje te klikken...

[image]
    (scroll naar beneden en 'tik' 1 of 2 boxjes voor dl)

Bedankt, alleen een stukje gehoord onderweg naar Amsterdam, met die belachelijk feitjes van dingen die je niet wist over U2 (en nog een paar keer onjuist ook)
  5. Originally posted by U2_Edge:[..]
    Bedankt, alleen een stukje gehoord onderweg naar Amsterdam, met die belachelijk feitjes van dingen die je niet wist over U2 (en nog een paar keer onjuist ook)
    ...als jer er idd om kan lachen is zeker wel humor op z'n tijd...

Het ergste is wel de "voorzitster" van de "Nederlandse U2 fanclub" die van Amsterdam 3 het meest indrukwekkende moment vond dat ze het nieuwe nummer "Hurricane" speelde...
    (zit in het uurtje van 3 tot 4, geloof ik...)
  6. Originally posted by BigGiRL:[..]
    ...als jer er idd om kan lachen is zeker wel humor op z'n tijd...

Het ergste is wel de "voorzitster" van de "Nederlandse U2 fanclub" die van Amsterdam 3 het meest indrukwekkende moment vond dat ze het nieuwe nummer "Hurricane" speelde...
    (zit in het uurtje van 3 tot 4, geloof ik...)
    Whut, Hurricane?

7. ...

(Ja, als ze "Vul Kano" had gezegd was het misschien nog grappig geweest... )
  8. Ik moest even denken welk nummer ermee werd bedoeld, maar OK

Zal wel een verspreking zijn geweest, de voorzitter/voorzitster van de NL U2 fanclub is een grote fan
  9. Originally posted by Remy:[...] Zal wel een verspreking zijn geweest, de voorzitter/voorzitster van de NL U2 fanclub is een grote fan
    ...ze hadden eigenlijk gewoon jou even moeten bellen...