1. heb je weer zo ene...JM wat een eikel...zoals die eikels met hun geloof....
  2. Ik geloof ook niet dat hij dat nu doet.
    Het is eerder een oproep om de ZPD niet over de hoofden van kinderen uit te vechten.
    En, als ik het goed begrepen heb, is er heel goed geluisterd en nagedacht het afgelopen jaar
    om de Sinterklaas een feest voor iedereen te maken.

Maar we weten het allemaal: er blijven gewoon altijd mensen die het er niet mee eens zijn...
  3. Originally posted by jochem:Beste U2starters der Lage Landen,

Op vrijdag 11 maart 2016 geeft de Amerikaanse coverband LA Vation, waarschijnlijk wel bekend bij jullie, een concert in Rhenen. Afgelopen zomer zijn Harm (Kerstkaas op U2start) en ik bij LA Vation in Kampen geweest. Zeer de moeite waard voor €15. We zijn dan ook van plan naar Rhenen te gaan. Nu leek het ons een mooie avond om misschien een soort van U2start-meeting te houden aldaar. Gewoon een gezellige avond onder het genot van een drankje en een coverband. Zomaar een ideetje, wij gaan in ieder geval!

De kaarten kosten in de voorverkoop €15, de voorverkoop loopt tot 31 december 2015.
    Laten we dit trouwens niet vergeten! Ik vind het een heel leuk plan! Denk alleen dat we pas in januari ofzo echte plannen kunnen gaan maken.
    Maar ja, ik heb dan ook LAvation Edge een handje gegeven
    (Ik ontmoette hem tijdens AMS#2, zat ie achter ons...)
  4. PS: zie nu dat de voorverkoop tot 31-12 loopt
    Misschien ietsje eerder (dan januari) plannen dus...
  5. Originally posted by jochem:Beste U2starters der Lage Landen,

Op vrijdag 11 maart 2016 geeft de Amerikaanse coverband LA Vation, waarschijnlijk wel bekend bij jullie, een concert in Rhenen. Afgelopen zomer zijn Harm (Kerstkaas op U2start) en ik bij LA Vation in Kampen geweest. Zeer de moeite waard voor €15. We zijn dan ook van plan naar Rhenen te gaan. Nu leek het ons een mooie avond om misschien een soort van U2start-meeting te houden aldaar. Gewoon een gezellige avond onder het genot van een drankje en een coverband. Zomaar een ideetje, wij gaan in ieder geval!

De kaarten kosten in de voorverkoop €15, de voorverkoop loopt tot 31 december 2015.

Kaarten: http://www.bollee.nl//e/62/L.A.VATION%20U2%20TRIBUTE.aspx

Impressie zaal:
    [YouTube Video]
    Hele leuke band, heb ze live gezien in Uden afgelopen zomer, goede coverband
  6. ALLEMAAL STEMMEN OP ONE!!

We are one but not the same, is zeer van toepassing in deze tijd.

We moeten als U2 fans U2 toch wat hoger in de hoger in de Top 2000 zien te krijgen, de laatste jaren zijn de U2 nummers toch wat aan het dalen.
  7. Klopt dat mag natuurlijk niet. U2 is toch weer behoorlijk populair in 2015. Ik had vorig jaar al een U2 top 10 gemaakt. En een overige lijst met uiteraard ook U2. One komt zeker in mijn U2 lijst van dit jaar voor. Zelf zet ik "Streets"op 1. Je kunt zelfs op "A Man And A Woman" stemmen (vreemd). Laat iedereen ook op EBW en The Miracle stemmen.
  8. Mijn insteek is dat ik van iedere artiest maar 1 nummer in de mijn lijst zet, en dat is zeker geen One
  9. Iedereen moet natuurlijk zelf weten waar hij/zij op stemt. Maar als je als U2 fans een nummer van U2 in de top 10 wil hebben dan kun je het beste op One stemmen. U2 staat in de top 5 van artiesten die het meeste nummers in de top 2000 hebben, maar momenteel niet meer in de top 10.

Ik ga vol voor U2 en Springsteen is mijn vrije keus. De beste nummers van Springsteen zijn naar mening niet de bekende hits.

Mijn lijst:
    http://stemmen.top2000.nl/mijnlijst.html?h=44999c1b92b04f123cf21ea2f187c336#!/index.html?page=1&q=&view=list
  10. Ik typ dit bij het Nederlandse topic, omdat ik niet zo goed in het Engels kan schrijven. Per 1 januari 2016 wordt de thuiskopieheffing in Nederland afgeschaft. In hoeverre is het dan nog veilig om bootlegs via U2start te downloaden/uploaden, ook al zijn bootlegs geen officiële opnames? Ik schrijf dit ook omdat ik een aantal zeer mooie bootlegs heb, die niet op deze site staan. Ik zou ze graag met U2start willen delen, maar wil geen risico lopen om geldboetes te krijgen. Ik moet al zo lang sparen om naar een U2concert te kunnen gaan, omdat de tickets zo duur zijn. Is het delen van bootlegs op dit moment niet strafbaar? En blijft het zo in de toekomst? Ik vind U2start een fantastische site en hoop dat het altijd zal blijven. Weet iemand antwoord op mijn vragen?