1. JT compleet spelen met lange uitvoeringen van WOW, Red Hill, one tree hill, exit en mothers, midden stuk, War/Tuf, b sides en afsluiten ala love town. Blazers en strijkers mee. Danny lanois 2e guitaar, Brian Eno/Terry Lawless piano-keyboards en Cindy Mizelle en Michelle Moore als achtergrond zangeressen voor de hoge noten. (Springsteen fans kennen ze)

En vervolgens SOE uitbrengen.
    Dan hoor je niemand meer
  2. Haha precies
  3. Als t toch Nederland wordt, absoluut onzeker nog, ja dan helaas de A'dam Arena ben ik bang voor. Liever de Kuip. Misschn kies ik wel voor Berlijn. Mijn subscription verloopt 16 feb. Dan pas vernieuw ik het. Maakt volgens mij niet uit met de presale. Spannend vr maandag.
  4. Originally posted by ferrari:JT compleet spelen met lange uitvoeringen van WOW, Red Hill, one tree hill, exit en mothers, midden stuk, War/Tuf, b sides en afsluiten ala love town. Blazers en strijkers mee. Danny lanois 2e guitaar, Brian Eno/Terry Lawless piano-keyboards en Cindy Mizelle en Michelle Moore als achtergrond zangeressen voor de hoge noten. (Springsteen fans kennen ze)

En vervolgens SOE uitbrengen.
    Dan hoor je niemand meer
    Dream out loud! Ben het met je eens.
  5. Weet iemand te vertellen wanneer pre sale is voor Arena?
  6. Dromen mag toch.

Ik brand van nieuwsgierig hoe de setlist er uit gaat zien en of U2 inderdaad alle nummers van de JT gaat spelen.
  7. En ook nog eens op mijn verjaardag.
  8. Vervelend dat de eventuele extra show ervoor zal zijn.
  9. Niet gezegd dat ze deze keer 2 dagen nodig hebben om uit te rusten...
    Sowieso gaaf dat U2 weer naar Nederland komt en UBER gaaf dat ze (iig) op zaterdag spelen
  10. Hallo
    Ik ben Patrick en dit is volgens mij mn eerste bericht in al die jaren dat ik u2start volg.
    Ben niet zo'n poster hier op t forum maar ik heb een vraag waar julle vast n antwoord op hebben:
    Woe start de presale en ik twijfel of ik de code moet gebruiken..ik weet niet meer hoe dat geregeld is bij u2.com..1 code per jaar of per tour? Als ik nu mn code gebruik en ze zouden met i&e (wishful thinking) komen eind van dit kalenderjaar..dan is mn code gebruikt terwijl ik die code t liefst zou gebruiken voor i&e.
    Dank alvast!