1. Als je nu een code hebt, is dat feitelijk nog de code van 2016. Wanneer je dan je lidmaatschap weer verlengt
    (ik moet dat bijvoorbeeld in februari doen), krijg je weer een verse code voor als er evt nog een vervolg aan de i+e tour komt.
    Mijn verwachting is dat volgende week in de 'gewone' verkoop het concert binnen no-time is uitverkocht.
    Zeker wanneer het maar de vraag is of er nog een 2e concert in Nederland komt.

Als je nu een code hebt, zou ik hem zeker gebruiken. Gegarandeerd kaarten!

Disclaimer:
    Ik denk tenminste dat het zo is - het is dus een mening, en geen feit!
  2. Thanks!
  3. Heeft het nog nut om lid te worden van u2.com? Of krijg je dan geen presale code voor deze tour?
  4. Je krijgt hem wel, maar je komt dan niet in de groep met de hoogste prioriteit
  5. Volgens u2.com zelf ('wij van wc-eend!) zou dat nog een geldige pre-sale code opleveren...
  6. nee, idd niet met de hoogste prio, maar waarschijnlijk wel goed genoeg om een veld kaart te bemachtigen, denk ik.
  7. Veld kaart is de bedoeling dus misschien toch maar lid worden
  8. Ja dat moet zeker lukken. Zeker met stadion, zijn genoeg kaarten voor iedereen.
  9. Geen geruchten over nog een announcement? Het tour schema laat zeker ruimte.
  10. Ik ben lid geworden Kan je dan al kaarten reserveren of moet je woensdagochtend achter de computer?
  11. Als je net lid bent geworden donderdagochtend.
  12. okidoki