1. Brussel, Berlijn , Amsterdam, Dublin word het hier hoogstwaarschijnlijk.
  2. Hoop op London, Barcelona en Amsterdam
  3. Amsterdam. Als er een 2e show komt ga ik misschien ruilen daarvoor
  4. hoop op Boston, Londen, Brussel, Dublin
  5. Zonet contact gehad met mijn beste maat met ook een presalecode. Zaterdag naar Amsterdam, staanplaatsen en dinsdag Bussel voor zitplaatsen. Hij kan dinsdag geen congé nemen en ik ben misschien al op vakantie. Ik zal mijn zitplaats dan wel aan iemand kwijtgeraken en met zitplaatsen is het niet echt nodig om uren aan te schuiven.

6. In 2015 wel ja, maar niet bij vorige outdoor-tours.
    In 2010 ging Brussels2 bv metéén in verkoop toen Brussels1 uitverkocht was, en werd op voorhand ook niet aangekondigd. Ook bij stadionconcerten van andere bands gebeurt het meestal op die manier, zoals bv coldplay een tijdje terug. (En die verkoop wordt uiteindelijk ook door Live Nation & Ticketmaster geregeld, en zulke bands hebben meestal ook een fanclub presale)

7. Denk dat het leuk is om vooraf even bij elkaar te komen :-)
    Zoals jullie dat met I+E ook hebben gedaan. Hopelijk kan ik dit keer wel. Met I+E was ik net een dag later/eerder :-(
  8. Heeft iemand een floor/seat plan van het Koning Boudewijn stadion? Ik kan het niet vinden op de site van ticketmaster.

bij voorbaat dank!
  9. Originally posted by RalphMalph:[..]

Denk dat het leuk is om vooraf even bij elkaar te komen :-)
    Zoals jullie dat met I+E ook hebben gedaan. Hopelijk kan ik dit keer wel. Met I+E was ik net een dag later/eerder :-(
    Denk dat we dat wel weer gaan doen ja, was leuk in 2015!
  10. Ik zie trouwens op de site van ticketmaster.be dat ze alleen aan E-tickets doen. Iets om rekening mee te houden indien je wilt ruilen..
  11. 4x1 lijkt idd te zijn toegestaan volgens u2.com

Q - How Many Tickets can I buy? What is the ticket limit?
    A - As a paid-up U2.com Subscriber you are eligible to purchase up to FOUR (4) tickets for any show or combination of shows (for example you can purchase 2 tickets for a show in New York and 2 tickets for a show in San Francisco, or 1 ticket for New York, 1 ticket for San Francisco, 1 ticket for London and 1 ticket for Rome.)
    Bron: http://www.u2.com/help
  12. Weet iemand of alle shows via ticketmaster gaan, Barcelona staat volgens mij niet op de ticketmaster site..