1. Ik dacht ik koop morgen tickets voor Amsterdam en Dublin, maar net effe gekeken en de vrijwel alle hotels in Dublin zitten flink vol, of je moet flink in de buidel tasten..... Dan toch maar Rome misschien
  2. Originally posted by U2_Edge:Ik dacht ik koop morgen tickets voor Amsterdam en Dublin, maar net effe gekeken en de vrijwel alle hotels in Dublin zitten flink vol, of je moet flink in de buidel tasten..... Dan toch maar Rome misschien
    Airbnb? Plenty of space nog. Heb gisteren nog een leuke geboekt op 15 minuten lopen van Croke Park. 20 euro per persoon per nacht.
  3. Originally posted by Remy:[..]
    Airbnb? Plenty of space nog. Heb gisteren nog een leuke geboekt op 15 minuten lopen van Croke Park. 20 euro per persoon per nacht.
    Goeie tip, ga ik eens effe checken!

4. Hahaha, geen voetbalfan. Sinds ik op mijn 15de ben gestopt met voetbal heb ik ook helemaal niets meer met voetbal gevolgd. Ben nu bijna 41, dus al zo'n 25 jaar uit beeld 'mbt voetbal
  5. Originally posted by il_famo:De ticketprijzen voor het concert van U2 (exclusief servicekosten) zijn:

Rang 1 (Staanplaatsen veld) € 70,-
    Rang 2 (Beste zitplaatsen) € 180,- (Vakken 103 t/m 108 / 119 t/m 122)
    Rang 3 (Zitplaatsen) € 104,- (Vakken 419 t/m 426 / 401 t/m 407 / 118 en begin 119 / 110 / 101 en 102 / 129 / 123 t/m 125)
    Rang 4 (Zitplaatsen) € 70,- (Vakken 126 t/m 128)
    Rang 5 (Zitplaatsen) € 35,- (Vakken 427 t/m 430 / begin van 407 en 419)

Rolstoel-/begeleiderplaatsen € 104,-

De niet genoemde vakken worden niet verkocht.
    Het podium staat aan de kant van de vakken 408 tot en met 418.
    Klik hier voor een plattegrond van Amsterdam ArenA.

Waar heb je deze info vandaan en waar is de plattegrond te vinden waar het podium evt op staat?
  6. Deze keer allen Dublin en Amsterdam 1 (en 2)
  7. prijs info staat op mojo.nl

Indeling rangen, vakken en prijzen
    Rolstoelplaatsen | € 104
    Het rolstoelplatform wordt geplaatst op de voorste helft van de vloer, aan de zijkant op de arenavloer.

Red Zone
    Een klein vak staanplaatsen helemaal vooraan aan het podium aan een kant van de catwalk. Deze kaarten worden alleen verkocht in combinatie met een VIP package.

Staanplaatsen | € 70
    Staanplaatsen op de arenavloer.

Zitplaatsen rang 1 | € 180
    Zitplaatsen langs de zijkanten op de eerste ring: vakken 108 t/m 103 en 119 t/m 122.

Zitplaatsen rang 2 | € 104
    Zitplaatsen in de hoeken op de eerste ring: vakken 101, 102, 123, 124, 125 en 129. En zitplaatsen aan de zijkanten op de tweede ring: vakken 401 t/m 407 en 419 t/m 425.

Zitplaatsen rang 3 | € 70
    Zitplaatsen tegenover het podium op de eerste ring: vakken 126, 127 en 128 enkele stoelen aan de zijkanten van het podium op de eerste ring in vakken 109 en 118.

Zitplaatsen rang 4 | € 35
    Zitplaatsen tegenover het podium op de tweede ring: vakken 426 t/m 430 en enkele stoelen aan de zijkanten van het podium op de tweede ring in vakken 408 en 419.

Alle hierboven genoemde kaartprijzen zijn exclusief 10% servicekosten met een maximum van € 10,- per kaart.
  8. 10 euro per kaart servicekosten
  9. Iemand al kaart van Koning Boudewijnstadion gezien ?
  10. Zaalplan Brussel staat online:
    Lijkt me tot nu toe het enige stadion te zijn waar het podium in de lange zijde staat. (Al is dit de laatste jaren meestal wel zo bij concerten in het KB-stadion, heeft dus wellicht niets met U2-productie te maken)

Het valt me overigens op dat de "B-stage" op de meeste plannetjes echt wel groot oogt. Benieuwd dus of het effectief om een vollédig vlak podium in de vorm van "the Joshua tree" gaat, of dat er mss een soort van innercircle zal zijn. Dan kunnen we met z'n allen de boom in ;-)
  11. lange zijde! daar moet ik bij zijn!