Originally posted by Remy:[..]
9 uur lokale venue tijd.

Originally posted by Remy:[..]
9 uur lokale venue tijd.
Originally posted by one8ung:Aan marktplaats te zien zijn er toch mensen die een kaartje hebben weten te bemachtigen
Originally posted by DutchU2Fan:Ik heb net een U2.com account aangemaakt, ongeveer 10 minuten geleden, maar nog geen mailtje gehad, hoort dit eventjes te duren?
Originally posted by jopvr:als ik nu nog lid word van U2.com, dan krijg ik sowieso pre-sale voor amsterdam2?
en hoe groot is dan daadwerkelijk de kans dat ik woensdag ook echt kaartjes krijg?
Originally posted by U2_Edge:[..]
Waarschijnlijk zit je wel in de 2e groep die pre-sale tickets kan kopen, dus dat zou dan donderdag zijn. Morgen weten we meer hoe het precies met de pre-sale zit. Quote even uit de mail van vandaag: 'U2.com subscribers who have not yet used their unique presale ticket code will be able to enter a presale for these shows later this week - information will be emailed, tomorrow, Tuesday'
Originally posted by Lobmans:Leuk interview met "Smasher", de Belg die verantwoordelijk is voor de visuals tijdens U2-tours:
http://www.cultureclubmagazine.be/editie/16/verhaal/5/een-belg-bij-u2
Interview gaat vooral over het verleden, enkel in het begin wordt wel aangehaald dat hij momenteel samen met de band in LA zit waar de komende tour in het grootste geheim wordt voorbereid. Binnen twee weken heeft hij een meeting met U2 waar hij zijn video plannen uit de doeken zal doen aan hen. Hij kan er nog niet veel over zeggen, enkel dat het "rauwer" en basic zal zijn dan vorige tours.
Originally posted by dsmetzr:Ik heb ze gisteren ook ontvangen. Ik had er meer van verwacht. Ten minste een Joshua Tree op het ticket...