1. Had je gewone verzending gekozen of aangetekend?
  2. Had je gewone verzending gekozen of aangetekend?
  3. Sodeknetter! Da's snel!

Voor AMS#2 ga ik voor de collectors ticket (die is wel mooi!) - uit ervaring weet ik dat dingen pas 2 of 3 weken voor het concert worden bezorgd, maar ik kan je garanderen dat je dan ECHT heel blij bent! (Is leuk )
  4. Originally posted by BigGiRL:[..]
    Sodeknetter! Da's snel!

Voor AMS#2 ga ik voor de collectors ticket (die is wel mooi!) - uit ervaring weet ik dat dingen pas 2 of 3 weken voor het concert worden bezorgd, maar ik kan je garanderen dat je dan ECHT heel blij bent! (Is leuk )
    Wat is het verschil tussen hard copy en collectors?
  5. Heb mijn ticket binnen !!!!

6. De collectors tickets zijn pasjes zo groot als een bankpasje. Met het tourlogo erop, enorm leuk om te bewaren.
  7. En moeilijker kwijt te raken aangezien je die zo lekker om je nek kunt hangen!

Ik heb ze ook gekocht voor Dublin. (ook makkelijker te ruilen aangezien ze haast niet te faken zijn)
  8. Heb de kaarten ook binnen gekregen... wat zijn ze weer saai
  9. Ik zou graag tickets voor 2de show in Amsterdam willen, maar weet niet of je maandag vanuit België gemakkelijk binnen geraakt op ticket-site. Iemand ervaring mee bij vorige sales?
    Ik heb al 2 tickets voor Brussel en 2 voor Amsterdam1, via presale op u2-site.
    Ik had 2 weken geleden mijn inschrijving vernieuwd, maar mn 4 tickets zijn reeds op. Om terug presale-code te krijgen, maak je dan best een volledig nieuwe account aan, of kan ik mn huidige (die pas 2 weken geleden is vernieuwd) nu nog eens vernieuwen? Als je bij account kijkt lijkt dit mogelijk, maar zou dat dan incl code zijn of niet?
    Iemand enig idee?

Thx
  10. Originally posted by SvenR:Ik zou graag tickets voor 2de show in Amsterdam willen, maar weet niet of je maandag vanuit België gemakkelijk binnen geraakt op ticket-site. Iemand ervaring mee bij vorige sales?
    Ik heb al 2 tickets voor Brussel en 2 voor Amsterdam1, via presale op u2-site.
    Ik had 2 weken geleden mijn inschrijving vernieuwd, maar mn 4 tickets zijn reeds op. Om terug presale-code te krijgen, maak je dan best een volledig nieuwe account aan, of kan ik mn huidige (die pas 2 weken geleden is vernieuwd) nu nog eens vernieuwen? Als je bij account kijkt lijkt dit mogelijk, maar zou dat dan incl code zijn of niet?
    Iemand enig idee?

Thx
    Antwoord op je eerste vraag: het maakt niet uit vanuit welk land je het probeert.

Tweede vraag: volledig nieuwe account, maar zorg dat deze op nieuwe naam staat en bij voorkeur ander adres.