Originally posted by dsmetzr:Ik heb ze gisteren ook ontvangen. Ik had er meer van verwacht. Ten minste een Joshua Tree op het ticket...
Originally posted by dsmetzr:Ik heb ze gisteren ook ontvangen. Ik had er meer van verwacht. Ten minste een Joshua Tree op het ticket...
Originally posted by sleus:Ik heb zojuist mijn hardcopies per post thuis ontvangen. Snelle verending!
Originally posted by sleus:Ik heb zojuist mijn hardcopies per post thuis ontvangen. Snelle verending!
Originally posted by BigGiRL:[..]
Sodeknetter! Da's snel!
Voor AMS#2 ga ik voor de collectors ticket (die is wel mooi!) - uit ervaring weet ik dat dingen pas 2 of 3 weken voor het concert worden bezorgd, maar ik kan je garanderen dat je dan ECHT heel blij bent! (Is leuk)
Originally posted by DutchU2Fan:[..]
Wat is het verschil tussen hard copy en collectors?
Originally posted by anita_loves_U2:[image]
[..]
De collectors tickets zijn pasjes zo groot als een bankpasje. Met het tourlogo erop, enorm leuk om te bewaren.
Originally posted by u2akira:[..]
Had je gewone verzending gekozen of aangetekend?
Originally posted by u2akira:[..]
Had je gewone verzending gekozen of aangetekend?
Originally posted by SvenR:Ik zou graag tickets voor 2de show in Amsterdam willen, maar weet niet of je maandag vanuit België gemakkelijk binnen geraakt op ticket-site. Iemand ervaring mee bij vorige sales?
Ik heb al 2 tickets voor Brussel en 2 voor Amsterdam1, via presale op u2-site.
Ik had 2 weken geleden mijn inschrijving vernieuwd, maar mn 4 tickets zijn reeds op. Om terug presale-code te krijgen, maak je dan best een volledig nieuwe account aan, of kan ik mn huidige (die pas 2 weken geleden is vernieuwd) nu nog eens vernieuwen? Als je bij account kijkt lijkt dit mogelijk, maar zou dat dan incl code zijn of niet?
Iemand enig idee?
Thx