Originally posted by Luc79:[image]
Blijven proberen! Om 11:05 nog 2 kaarten in Vak 120 te koop.

Originally posted by Luc79:[image]
Blijven proberen! Om 11:05 nog 2 kaarten in Vak 120 te koop.
Originally posted by Lobmans:..................................
Het enige wat een oplossing zou zijn is als U2 vanaf nu gewoon enorm slechte platen begint te maken, en live enorm slechte concerten geeft. Dan zal de vraag wel afnemen en kunnen we na een tijd wel gewoon op het gemak tickets kopen ;-)
Originally posted by wobbel:Kaarten op naam verkopen, met vermelding BSN) en met ID controle aan de poort, schrikt de louche bureaus wel af. Dan ben ik zelfs bereid 5 euro extra te betalen (en de kaarten zijn al vrij prijzig). Maar een echte oplossing is er denk ik niet ....
Originally posted by wobbel:Kaarten op naam verkopen, met vermelding BSN) en met ID controle aan de poort, schrikt de louche bureaus wel af. Dan ben ik zelfs bereid 5 euro extra te betalen (en de kaarten zijn al vrij prijzig). Maar een echte oplossing is er denk ik niet ....
Originally posted by wowow:[..]
Ik wilde het net zeggen ja, op naam zou uitstekend zijn. Maar dan heb je ook nog de kaarten die gewonnen kunnen worden met bijvoorbeeld prijsvragen, dat zou vast wel goed moeten komen, als die scalpers nou maar eens aangepakt worden.
Originally posted by il_famo:[..]
Is het in Amerika niet zo dat de creditkaart houder aanwezig moet zijn?