1. Klopt over 6 maanden is hey officieel. Voor mij speelt U2 gewoon in de Johan Cruijff arena. Alleen die avonden in de U2 arena.
  2. Het is toch maar een stuk beton en staal met twijfelachtige acoestiek... #denaamboeitniet
  3. binnen 6 maanden. Meest logische moment lijkt mij 11 augustus tijdens de Johan Cruijff schaal of de eerste thuiswedstrijd van Ajax in het nieuwe seizoen. Dat zou dan net te laat zijn.
  4. Fijne Koningsdag!
  5. Hebben mensen al hun collectors tickets binnen voor de Amsterdam concerten?
  6. Het 1e LA concert werd opgedragen aan de Tilburgse Guus van Hove en zijn vriendin Helena Nuellett. Guus was destijds de directeur van de Tilburgse poptempel 013.
    Ze waren op zoek naar de originele Joshua Tree boom in het Joshua Tree Natl. Park, helaas op de verkeerde plek dus. Ze zijn om onduidelijke reden omgekomen bij die zoektocht. Een video vanaf de plek waar ze werden gevonden vind je hier , treurig verhaal
  7. Originally posted by U2_Edge:Het 1e LA concert werd opgedragen aan de Tilburgse Guus van Hove en zijn vriendin Helena Nuellett. Guus was destijds de directeur van de Tilburgse poptempel 013.
    Ze waren op zoek naar de originele Joshua Tree boom in het Joshua Tree Natl. Park, helaas op de verkeerde plek dus. Ze zijn om onduidelijke reden omgekomen bij die zoektocht. Een video vanaf de plek waar ze werden gevonden vind je hier , treurig verhaal
    [YouTube Video]
    Ik ken het verhaal ja, triest. Wanneer zei Bono hier iets over? Hij zei zoveel namen..
  8. Volgens u2gigs aan het einde van het JT deel:
    At the end of the Joshua Tree, Bono dedicated the concert to Guus Van Hove and Helena Nuellett, two fans who died in August 2011 while searching for the site where the album's cover was photographed.
  9. O.k. bedankt. Ik wist niet dat hier een NL recensie van was. Ja, wat ze na de album vertolking spelen is niet iedereen over tevreden. Daar waren we het al over eens hier. Maar ik verheug me vooral op TJT songs. Kan niet meer stuk. Zo gaaf.
  10. Idd ook een beetje de algemene mening hier. De encore is ook niet zo mijn smaak. Ze maken zichzelf te ingewikkeld. Maak er een Love Town encore van en afsluiten met "40" iedereen happy.

Niettemin verheug ik me enorm op de 29e, 50.000 mensen en U2 op mijn verjaardag.