Originally posted by TheUglyOne:Ook al is er nu al een queue vorming, voor mij begint het wachten morgenochtend. Als ik er aan denk word ik al nerveus. Sta ik hier alleen in?
Originally posted by TheUglyOne:Ik ook. De gasten die er nu staan... die loop ik morgenochtend met mijn lange stelten voorbij. Ik kan me altijd opfokken aan:
- gates die niet tegelijk opengaan
- security die wil weten of een debiele compactcamera ook professioneel is
- lollige gasten die ervoor zorgen dat we 1 uur voor controle al tegen elkaar geplakt staan en mijn net gehaalde frietje koud wordt aangeleverd
- gezeur met opschrijven nummers
Was bij 360 in Amsterdam redelijk vroeg in de ochtend al in de rij. Samen met mijn kameraad stukje lopen en eenmaal terug begon een Belg (sorry... ) te schreeuwen dat we geen nummertje hadden. Ondanks een paar mensen die riepen dat het ok was, begon hij 'security security;te roepen. Op het moment dat ze eraan kwamen ging gelukkig net de poort open. Nooit zo opgefokt geweest als toen.
Oh ja, mocht je na het lezen denken dat jij die Belg was.... een biertje en we praten er niet meer over :-)
Originally posted by U2_Edge:Vanavond om 23.00 uur zendt NPO Cultura (bij Ziggo op kanaal 222, bij KPN op 170) een special uit over 'The Joshua Tree'. In deze special wordt uitgebreid stilgestaan bij het belangrijke album, waarop onder meer de hits ‘With Or Without You’ en 'Where The Streets Have No Name' te vinden zijn.
Originally posted by TheUglyOne:Ook al is er nu al een queue vorming, voor mij begint het wachten morgenochtend. Als ik er aan denk word ik al nerveus. Sta ik hier alleen in?
Originally posted by DutchU2Fan:[..]
Classic Albums?
Originally posted by U2_Edge:[..]
Denk ik wel. Als het echt een nieuwe docu zou zijn dan was het wel op NPO 3