Originally posted by BigGiRL:Zeg eh, mezzamorhis, we gaan hier niet lelijk doen hé...?!
(Maar ik ben idd wel een lid van het eerste uur, zoals dat heet; sinds u2.com bestaat, zeg maar...)
Originally posted by mezzamorphis:[..]
Was een geintje hoor. Volgens mij is het echt op volgorde van aanmelding op die dag gegaan. Ik was nr. 38 volgens mij. Kan me niet voorstellen dat ze andere maatstaven hebben aangehouden.
Originally posted by mezzamorphis:[..]
Was een geintje hoor. Volgens mij is het echt op volgorde van aanmelding op die dag gegaan. Ik was nr. 38 volgens mij. Kan me niet voorstellen dat ze andere maatstaven hebben aangehouden.
Originally posted by mezzamorphis:[...]
Wat ik wel vreemd vond tijdens het evenement is dat er gewoon mensen van de straat werden geplukt en die stonden vervolgens
verder vooraan dan mensen die hadden gewonnen.
Originally posted by mezzamorphis:Ik ben inderdaad wel Red Hill member. Maar andere Red Hill members ken ik niet.
Wat ik wel vreemd vond tijdens het evenement is dat er gewoon mensen van de straat werden geplukt en die stonden vervolgens verder vooraan dan mensen die hadden gewonnen. Ondanks dat was het een geweldige ervaring. Had stiekem ook nog gehoopt een handtekening te kunnen scoren maar goed
Originally posted by Ricku2:[..]
de meesten van hier waren er niet bij hoor. Mijn inschatting is dat iedereen die ingeloot is Red Hill member is en zelfs in tijden van lelijke lithographs 50 euro heeft afgetikt. Tja, dan verdien je het misschien ook gewoon wel
Originally posted by BigGiRL:[..]
O, dus jij was er ook bij![]()
Zullen Glenn en Joost leuk vinden