Originally posted by BelgianBono:[..]
Ja da's wel waarIk neem aan dat er enkel super die-hards waren, dus dan neem ik er wel vrede mee

Originally posted by BelgianBono:[..]
Ja da's wel waarIk neem aan dat er enkel super die-hards waren, dus dan neem ik er wel vrede mee
Originally posted by Ricku2:[..]
plus een stel ingehuurde figuranten. Ergens niet bij kunnen zijn waar je graag bij wilt zijn is nooit leuk, maar nu wij ook eindelijk het nummer mogen horen maakt het niks meer uit. De videoshoot is blijkbaar gewoon een herhaling van Invisible, daar hebben we weinig aan gemist zo te zien
Originally posted by veltbakkers:Ik sprak voor de opnames een Amerikaanse die in nederland was voor een opleiding tot yoga lerares. Zij was met een groepje medestudenten tijdens de lunch van het terras geplukt. niet iedereen was meegegeaan, aangezien er geheimzinnig was gedaan over wat de bedoeling was. Ze was inmiddels helemaal blij toen ze door had dat het om clip opnames van U2 ging....... Maar om nu te zeggen dat het een echte fan was? En die mochten dan in groepje 1 en wij lange Nederlanders als "klapvee" achteraan in groepje 5. maar we waren er wel bij!!!!!!
Originally posted by vertiedge51:https://www.volkskrant.nl/muziek/nieuwste-u2-hit-legt-vinger-weer-op-zere-plek-democracy-is-flat-on-its-back~a4514222/
Originally posted by parzival:[..]
en weer wordt Trump erbij gehaald door de volkskrant..gaat de Blackout daar wel over? (kan hoor ik weet dat ze mede om die reden SOE hebben uitgesteld) maar..ben ik de enige die dat irritant vind? vind sowieso dat u2 te uitgesproken is wat betreft politiek maar dazz n ander verhaal..