1. Nog een vraagje, ik lees dit op u2.com:
    http://www.u2.com/news/title/new-song-new-album-new-tour
    Pre-order Songs of Experience from today and receive three instant grat songs: the previously unreleased new song ‘Get Out of Your Own Way', first single ‘You’re the Best Thing About Me’ and the album version of 'The Blackout', previously released as a performance video in August. All three songs are available now to stream across all platforms.

Pre-order the deluxe version of the album and you also receive the Kygo remix of 'You're The Best Thing About Me'.

Nu heb ik een pre-order gedaan maar ik zie niet dat ik die 4 tracks ergens kan downloaden of streamen ?
  2. Originally posted by mofothethird:[..]

Nee ze hebben beide versies Hoewel je maar 3 afbeeldingen ziet op de voorpagina. Kun je de standaard Vinyl bestellen door op de gewone Cd te klikken en dan in een dropdown menu de LP te selecteren.... Hij zit wat verstopt.

De boxset die op de main page staat = deluxe.

Thanks! Inderdaad een beetje zoeken.
  3. Originally posted by U2_Edge:Nog een vraagje, ik lees dit op u2.com:
    http://www.u2.com/news/title/new-song-new-album-new-tour
    Pre-order Songs of Experience from today and receive three instant grat songs: the previously unreleased new song ‘Get Out of Your Own Way', first single ‘You’re the Best Thing About Me’ and the album version of 'The Blackout', previously released as a performance video in August. All three songs are available now to stream across all platforms.

Pre-order the deluxe version of the album and you also receive the Kygo remix of 'You're The Best Thing About Me'.

Nu heb ik een pre-order gedaan maar ik zie niet dat ik die 4 tracks ergens kan downloaden of streamen ?
    Heb je hem op U2.com ge-preorderd? Alleen dan krijg je een link naar de downloads.
  4. Dat zal het zijn, op zich wel vreemd dat het alleen bij een pre-order op u2.com geldt. Als je op de link naar bol.com klikt en pre-ordered zouden ze ook kunnen weten vanaf welk account je bent gekomen... zal technisch wel te moeilijk zijn geworden ..
  5. Originally posted by U2_Edge:[..]
    Dat zal het zijn, op zich wel vreemd dat het alleen bij een pre-order op u2.com geldt. Als je op de link naar bol.com klikt en pre-ordered zouden ze ook kunnen weten vanaf welk account je bent gekomen... zal technisch wel te moeilijk zijn geworden ..
    Is technisch niet te doen inderdaad.
  6. Hey iedereen, ik probeer de verhaallijnen van de pre-sales van de nieuwe show te volgen, maar ik ben er niet uit wat het voor mij precies betekent.

Ikzelf ben u2 lid (experienced groep). Ik heb mijn presales code gebruikt voor de JT2017 tour. Ik ben van plan tickets te kopen in pre-sales voor de E+I tour.

Mijn vragen:
    - moet ik nu al verified fan worden op de ticketmaster site of is dat enkel voor fans die tickets kopen voor NA?
    - Moet ik mijn lidmaatschap nu al verlengen (loopt af in feb 2018) om een nieuwe pre-sales code te krijgen? Zo ja, hoe doe ik dat? Ik vind geen link in de account pagina op u2.com.

Alvast bedankt voor de info.
  7. Originally posted by bdegroev:Hey iedereen, ik probeer de verhaallijnen van de pre-sales van de nieuwe show te volgen, maar ik ben er niet uit wat het voor mij precies betekent.

Ikzelf ben u2 lid (experienced groep). Ik heb mijn presales code gebruikt voor de JT2017 tour. Ik ben van plan tickets te kopen in pre-sales voor de E+I tour.

Mijn vragen:
    - moet ik nu al verified fan worden op de ticketmaster site of is dat enkel voor fans die tickets kopen voor NA?
    - Moet ik mijn lidmaatschap nu al verlengen (loopt af in feb 2018) om een nieuwe pre-sales code te krijgen? Zo ja, hoe doe ik dat? Ik vind geen link in de account pagina op u2.com.

Alvast bedankt voor de info.
    is alleen voor usa dates
    als je renewed: renew.u2.com
  8. Inderdaad: renewals via die link voor nieuwe presale codes.
    In principe hoef je nu nog niet te vernieuwen - pas als de presales gaan beginnen - maar je wint er verder ook niets mee om langer te wachten: er wordt gewoon een jaar bij de geldigheidsdatum van je lidmaatschap geteld.
  9. Originally posted by ferrari:Wat een geklaag, momenteel hier. Ik vind SOI nog steeds een van de beste U2 albums en we hebben zo ongeveer 1/3 van SOE gehoord., beetje meer vertrouwen mag ook wel.

Ik vind het erg jammer dat als je een beetje kritiek uit op je favoriete band veel fans dat gelijk zien als klagen. We geven met zijn allen veel geld uit aan U2. Dan mag je toch ook af en toe best een beetje kritisch zijn? Het gaat ze tegenwoordig allemaal heel gemakkelijk af. Het lijkt er weleens op alsof ze niet meer zo hun best hoeven doen voor hun fans, zoals in de jaren 80 en 90. Ik heb nu 5 nummers (bijna de helft) van het album gehoord. Ik heb ook het gevoel dat ze echt door de ondergrens gaan zakken. De nummers klinken alsof ze in een paar middagen zijn bedacht en opgenomen. Moet je hier nou echt jaren voor schrijven? Het zou me niets verbazen als vorig jaar in augustus toen Kygo The Best Thing lekte, Songs Of Experience al lang klaar was. The Joshua Tree 30 was gewoon een marketing truc omdat U2 simpelweg de stadions niet meer uitverkoopt met hun nieuwe nummers. En was deze tour nou echt zo speciaal? Waarom kan U2 niet wat extra Joshua Tree nummers spelen tijdens de Experience + Innocence tour?
  10. Originally posted by TheShowman:[..]

Ik vind het erg jammer dat als je een beetje kritiek uit op je favoriete band veel fans dat gelijk zien als klagen. We geven met zijn allen veel geld uit aan U2. Dan mag je toch ook af en toe best een beetje kritisch zijn? Het gaat ze tegenwoordig allemaal heel gemakkelijk af. Het lijkt er weleens op alsof ze niet meer zo hun best hoeven doen voor hun fans, zoals in de jaren 80 en 90. Ik heb nu 5 nummers (bijna de helft) van het album gehoord. Ik heb ook het gevoel dat ze echt door de ondergrens gaan zakken. De nummers klinken alsof ze in een paar middagen zijn bedacht en opgenomen. Moet je hier nou echt jaren voor schrijven? Het zou me niets verbazen als vorig jaar in augustus toen Kygo The Best Thing lekte, Songs Of Experience al lang klaar was. The Joshua Tree 30 was gewoon een marketing truc omdat U2 simpelweg de stadions niet meer uitverkoopt met hun nieuwe nummers. En was deze tour nou echt zo speciaal? Waarom kan U2 niet wat extra Joshua Tree nummers spelen tijdens de Experience + Innocence tour?
    hmm U2 verkoopt niet meer met nieuwe nummers? Vandaar dat ze in 2015 4x Ziggo Dome volkregen en 8x MSG

11. Omdat ze dat de afgelopen tour al hebben gedaan
  12. Originally posted by TheShowman:[..]

Kritiek mag zeker. Ik vind zelf dat de setlijsten vrij inspiratieloos zijn en niet recht doen aan de historie. Maar om nu een album van 13 nrs obv 5 nrs al te gaan beoordelen, daar geef ik kritiek op. Een U2 album gaat om het geheel. Als ik TUF zou moeten beoordelen obv promenade, 4th july, Elvis Presley and america en mlk of TJT obv Trip, God country, ISTHWLF of AB obv so cruel, trying to throw, zoo station of SOI obv california, the Miracle en ga zo maar door. En ik denk dat ze de stadions nog steeds wel vol krijgen, NLOTH was zeker niet een commercieel succes maar de 360 tour de meest bezochte toer in de geschiedenis.