Originally posted by ferrari:Keulen heeft idd een mooie hal.
Simple Minds was heel lang tot in de jaren '90 mijn nr 2 na U2. Mijn persoonlijke mening is dat Simple Minds te lang dezelfde muziek is blijven maken. En niet voor een drastische wijziging heeft gekozen zoals U2 dat wel heeft gedaan. Springsteen is voor Simple Minds in de plaats gekomen.
Originally posted by mofothethird:Ga volgende week naar Keulen om een bandje te zien. Het is letterlijk goedkoper om met de trein naar Keulen te gaan en te overnachten. Dan een retourtje Amsterdam en hotel te doen . Niks nieuws onder de zon
Originally posted by TheUglyOne:Eigenlijk is dit forum best amusant. De rasoptimisten en de klagers (waartoe ik soms behoor hehehe) united. Ik volg U2 vanaf 1982 en daarnaast bands als Echo & the Bunnymen, Simple Minds, The Cure, Big Country en tussendoor ook nog The Sound. Mijn muzieksmaak is veranderd, het oude vind ik mooi, maar ook Top 40 luister ik graag. Zal door de kids komen. In de jaren 80 zou je een nummer als EBW te traag vinden, nu is dat ok. En zitten in plaats van staan. Dat laatste vind ik zelf niets... met mijn 1.88 sta ik graag vooraan en beleef ik het concert toch intenser. Maar.... van mij mag The Edge zo min mogelijk achter de keys gaan zitten. October uitgezonderd.