1. Originally posted by TheShowman:[..]
    The Joshua Tree komt voor mijn gevoel niet voort uit contractuele verplichtingen. Sorry dat ik het zeg, maar men is bij U2 gewoon wat lui.
    Ik hou eigenlijk wel van een beetje luie liedjes

En The Blackout blijft toch wel erg lekker hoor!
  2. Absoluut gaaf nr. Weet je nog die vrijdag in de Gashouder? Waaaaaanzinnig. Dat maken we nooit meer mee.
  3. Hahaha! Ja...dat was heel vet! Maar eh...ik hoef het niet over te doen ofzo hoor...1x was prima...het concert op zaterdag was beter
  4. U2 was best lui op het podium zaterdag de 29e juli.???
  5. Ja, klopt, om U2 van zo dichtbij, intieme ruimte te zien spelen was bijzonder. Zaterdags was waanzinnig, zeker omdat ik met o.a. mn dochter voor aan stond en U2 mn fav album aller tijden live speelde. Super. En zondags afkicken op de tribune met o.a. ASOH vd eerste x & IWF als laatste nr. Hopelijk in 2018 voor aan in de Ziggodome.
  6. Ik was er ook de 29e en het was mijn eerste concert van U2. Ik vond het heel goed! Veel beter dan Coldplay, waar ik een jaar geleden was geweest.

Ik ben fan sinds SOI en ik vond het wel jammer dat ze daar niks van speelde. Ik denk dat Every Breaking Wave (live versie MTV EMA) er prima tussen had gekund, maar dat is mijn mening. Daarnaast vond ik het jammer dat ik IWF niet gezien heb, dat lijkt me live namelijk heel gaaf om te zien.

Verder ben ik best blij wat ik tot nu toe van SOE gehoord heb. Ik denk dat The Little Things een heel goed nummer is (helaas is het geen single). Vooral de tekst vind ik super. The Blackout is denk ik ook een topsong. Het is een fris en gaaf nummer wat prima in deze tijd past, maar ook echt een U2-nummer is denk ik. The Best Thing vind ik het minste nummer tot nu toe, maar nog steeds een redelijk nummer waar ik zo op zn tijd best graag een keer naar luister.
    GOOYOW is wel een popsong waarvan ik hoop dat het vooral bij mijn leeftijdsgenoten aanslaat zodat ze ook/meer U2 gaan luisteren. Ik snap namelijk niet dat ze U2 niks vinden... U2 maakt tenminste echt muziek met tekst die ergens over gaat...
  7. Goed verhaal Bart, mooi om ook jonge fans hier te zien. Ik hoop ook op de nodige SOI songs de as tour. Maar daar heb ik wel mijn twijfels over.
  8. Volgens mij zijn ze er zelf wel tevreden over toch? Ik verwacht er wel een aantal....het is toch de E&I tour he....
    Nummers komen live gelukkig beter uit de verf.
  9. Ja, hopelijk EBW acoustic, Song FS, Iris. Laten we hopen op iig 1 nr van SOI. Dat zal al mooi zijn.
  10. Leuk Bart! Ja, jammer dat je I Will Follow nog niet hebt meegemaakt.

Maar, inderdaad: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
  11. EBW acoustic? Gewoon raggen met die elektrische gitaar!
  12. Kreeg zojuist bevestiging van Concerto (A'dam) dat ze Blackout binnen zullen krijgen op RSD.