1. Prima toch als jullie dat vinden. In 2015 was het bloedje gaaf acoustisch. Hoe krijg je n zaal stil. En dan nog samen met October. In de originele versie zit nauwelijks gitaar. Whatever.
  2. Ik wist het! En ik gok dat mijn plaatselijk platenboer (aangesloten bij Platomania) ze dan ook wel heeft

Concerto heeft alleen soms wel van die extras. Zoals dat boekje bij de RHMT picture disc...
  3. Originally posted by maartenpetra:Prima toch als jullie dat vinden. In 2015 was het bloedje gaaf acoustisch. Hoe krijg je n zaal stil. En dan nog samen met October. In de originele versie zit nauwelijks gitaar. Whatever.
    Absoluut mooi hoor, maar ben gewoon benieuwd naar de fullband uitvoering, al denk ik niet dat die er komt.
  4. Ik heb ook mn twijfels hoor. Maar hopen op 1 nr van SOI. zoals ik zie ben je n Tukker. Misschn ook vr FC Twente? Ik zeker. Mn roots liggen er vlakbij.
  5. Originally posted by maartenpetra:Ik heb ook mn twijfels hoor. Maar hopen op 1 nr van SOI. zoals ik zie ben je n Tukker. Misschn ook vr FC Twente? Ik zeker. Mn roots liggen er vlakbij.
    In Enschede geboren, opgegroeid in Eibergen, Achterhoek-Gelderland, 10 jaar in Enschede gewoond en nu alweer 11 jaar in Eibergen. FC Twente draag ik zeker een warm hart toe. Dus absoluut oosterse roots.

Ik hoop de SOE tour ook in Keulen of in die regio komt. Gelsenkirchen is maar een uurtje rijden vanaf hier.
  6. Keulen heeft natuurlijk een mooie hal. Over Mannheim lees ik ook het nodige op het Duitse forum. Met 4 uur vanuit Nijmegen- Arnhem ook nog te doen. Ik vind zelf de Festhalle in Frankfurt mooi.
  7. Eigenlijk is dit forum best amusant. De rasoptimisten en de klagers (waartoe ik soms behoor hehehe) united. Ik volg U2 vanaf 1982 en daarnaast bands als Echo & the Bunnymen, Simple Minds, The Cure, Big Country en tussendoor ook nog The Sound. Mijn muzieksmaak is veranderd, het oude vind ik mooi, maar ook Top 40 luister ik graag. Zal door de kids komen. In de jaren 80 zou je een nummer als EBW te traag vinden, nu is dat ok. En zitten in plaats van staan. Dat laatste vind ik zelf niets... met mijn 1.88 sta ik graag vooraan en beleef ik het concert toch intenser. Maar.... van mij mag The Edge zo min mogelijk achter de keys gaan zitten. October uitgezonderd.
  8. Met Simple Minds etc bedoelde ik de jaren 80. De Simple Minds volg ik vanaf de jaren 90 al helemaal niet meer, maar wat een goede albums hadden ze.
  9. Keulen heeft idd een mooie hal.

Simple Minds was heel lang tot in de jaren '90 mijn nr 2 na U2. Mijn persoonlijke mening is dat Simple Minds te lang dezelfde muziek is blijven maken. En niet voor een drastische wijziging heeft gekozen zoals U2 dat wel heeft gedaan. Springsteen is voor Simple Minds in de plaats gekomen.
  10. Mick McNeil was een genie. Na zijn vertrek toch minder allemaal. Vooral tot en met New Gold Dream briljant. Springsteen heb ik zelf wat minder mee, maar zijn energie en lange shows mis ik bij onze Ierse vrienden. Ik vind nu QOTSA prachtig, Pearl Jam maar ook The National en War on Drugs. Keuze genoeg
  11. Originally posted by ferrari:Keulen heeft idd een mooie hal.

Simple Minds was heel lang tot in de jaren '90 mijn nr 2 na U2. Mijn persoonlijke mening is dat Simple Minds te lang dezelfde muziek is blijven maken. En niet voor een drastische wijziging heeft gekozen zoals U2 dat wel heeft gedaan. Springsteen is voor Simple Minds in de plaats gekomen.
    Lanxess Arena in Keulen is inderdaad top. Ben er in 2015 geweest op de 1e avond. Vanuit de achterhoek 1,5 uur dus betere optie dan Amsterdam hoewel ik daar later ook nog kaarten voor heb gekocht :-). Oberhausen zou van mij ook nog wel mogen maar die hal zal denk ik te klein zijn.