Originally posted by DutchU2Fan:[..]
Misschien komt ie op YouTube new als het interview uit 2014, scheelt wat typ werk

Misschien komt ie op YouTube new als het interview uit 2014, scheelt wat typ werk
Originally posted by BigGiRL:[..]
Je draaft een beetje door Showman. Niemand zegt hier dat je geen kritiek mag hebben op U2. Ik denk er alleen anders over dan jij. En dat mag ook gewoon.
Maar jij hebt jouw mening gegeven, en ik de mijne. Nu is het klaar.
Originally posted by TheShowman:[..]
Jij draaft door. Ik had de discussie al afgerond met Remy en jij maakt het er niet gezelliger op.
Je draaft een beetje door Showman. Niemand zegt hier dat je geen kritiek mag hebben op U2. Ik denk er alleen anders over dan jij. En dat mag ook gewoon.
Maar jij hebt jouw mening gegeven, en ik de mijne. Nu is het klaar.
Originally posted by TheShowman:Ik heb besloten dat ik stop met het kijken (en eventueel reageren) op U2 fora. Ik vind het niet fijn meer en heb het gevoel dat anderen het ook niet fijn vinden. Ik hoop dat U2 zelf live materiaal ter beschikking stelt.
Originally posted by TheShowman:Ik heb besloten dat ik stop met het kijken (en eventueel reageren) op U2 fora. Ik vind het niet fijn meer en heb het gevoel dat anderen het ook niet fijn vinden. Ik hoop dat U2 zelf live materiaal ter beschikking stelt.
Originally posted by ferrari:[...] Springsteen. Afgelopen weekend weer uren genoten van De laatste 2 officiële downloads. Echt geweldige kwaliteit.
O wouw...ik zie het: Stockholm '88![]()
Wie had het bandje niet? En nu dus gewoon het hele concert....waanzinning
“U2 is een religie”