Originally posted by U2C:[image]
heeft iemand interesse in spullen van U2?
heb 1 rug embleem en 1 airbrush schilderij.

Originally posted by U2C:[image]
heeft iemand interesse in spullen van U2?
heb 1 rug embleem en 1 airbrush schilderij.
Originally posted by TheUglyOne:Ik moet zeggen dat ik 4 data in Londen ook veel vind. Gezien de ticketprijzen gaan die concerten niet uitverkopen, vooral als Manchester ook aan bod komt.
Dublin zal misschien meer dan 2 dagen krijgen, omdat er altijd nog veel niet Ieren in de veronderstelling zijn dat U2 in eigen land speciaal is. Qua concerten is die magie allang uitgewerkt, maar als stad heeft Dublin U2 fans natuurlijk genoeg te bieden.
Het nieuwe album zal ook niet veel nieuwe gezichten aantrekken lijkt me....
Originally posted by Sotie:Vraagje...wie heeft er een e-mail gehad met de aankondiging dat de JT-singles verstuurd zijn?
Ik heb een mail gestuurd naar U2.com en kreeg een standaard mail terug. (We're sorry to hear that you have not received the gift.
The Joshua Tree singles have started to ship. However, they are being shipped in the order in which they were received. You will receive an email notification when the order ships.)
Nu had ik gelijk de gift geredeemed, dus moet toch echt bij de eerste zending zitten. Tot op heden nog geen mail, laat staan de gift zelf.
Originally posted by Remy:[..]
Interesting. We weten ook dat er shows in oktober zijn en die zijn 90% zeker, en een Europese leg die 5 maanden duurt kan ik me niet voorstellen.
Dus ofwel er zit een lange break tussen of het klopt niet. We weten het snel genoeg hopelijk
Originally posted by wtonis:[..]
..een van mijn mijn Amerikaanse vrienden vertelde me dat er volgende week nog aanvullende shows in andere steden in Amerika zouden worden aangekondigd in juli.. ... o.a. Denver.. Voor wat het waard is..
Originally posted by Bizzie:Vraagje: ik heb mijn lidmaatschap verlengd en nu staat mijn setup op incomplete. Herkennen jullie dat en moet ik nog iets doen?