1. blijft allemaal spannend...hopelijk Dinsdag meer
  2. waarom niet morgen al?
  3. Originally posted by U2C:[..]

jij ook al zoveel.......verslaafde

hoop dat ook iedereen zijn code krijgt ongeacht van u2.com of bol.com
    tsja fan of geen fan hier het zelfde 2 accounts plus bol.com en ja het is verslaafd
  4. In de mail van Bol.com staat dat de pre-sale voorverkoop pas in het voorjaar zou zijn. Zou de vvk dan niet pas in maart/april zijn ??
    Volgens mij was de vvk van de I&E tour ook ongeveer een half jaar voor de show dus in maart.
  5. Possible, Ziggodome is free until 10 october.
  6. bij JT was vorig jaar 9 jan bekend making van de datums en 12 jan. hadden wij kaartjes voor berlijn
  7. hier trouwens in de vriendengroep 2 accounts en bol.com.
  8. Originally posted by Marnix:In de mail van Bol.com staat dat de pre-sale voorverkoop pas in het voorjaar zou zijn. Zou de vvk dan niet pas in maart/april zijn ??
    Volgens mij was de vvk van de I&E tour ook ongeveer een half jaar voor de show dus in maart.
    Voorwaarden stond 1 jan t/m 30 maart dus dat klopt.
  9. Hebben jullie je bol.com-code al ontvangen?
  10. Die krijg je pas als de data bekend zijn, waarschijnlijk zelfs de dag vantevoren voor de presale of dag van de presale.

Ik las ergens dat ze zeiden 2 dagen voor de presale.
  11. Originally posted by Marnix:In de mail van Bol.com staat dat de pre-sale voorverkoop pas in het voorjaar zou zijn. Zou de vvk dan niet pas in maart/april zijn ??

Voorverkoop I&E Tour was December 2014...