1. En de plek van de rolstoelen? Mijn zoon heeft een rolstoel nodig als hij lang moet staan dus dat zou ook een optie zijn. Is dat wel een plek met goed zicht op het scherm?
  2. Originally posted by il_famo:Het is dus niet zo dat als je verlengd dat je automatisch Experience bent. Ik heb verlengd maar sta nog steeds op Innocence.

Je bent Experience als je voor december 2016 betalend lid was en steeds hebt verlengd.
  3. Originally posted by mezzamorphis:[..]
    En de plek van de rolstoelen? Mijn zoon heeft een rolstoel nodig als hij lang moet staan dus dat zou ook een optie zijn. Is dat wel een plek met goed zicht op het scherm?
    In 2015 waren de rolstoelplekken, midden zijkantrechts met verhoging. Een vriendin van ons zat daar toen (gebroken been). Perfect zicht, ook scherm. Zal nu ongeveer zelfde zijn.
  4. Ok thanks.
  5. 4 tickets pp volgens Ziggodome side!! Zou top zijn. Waarschnlijk excl fees.
  6. Dat is dan in de losse verkoop op 26 januari denk ik? Ik zie op de website staan staging in the round. Toch een ander concept?
  7. Same stage. Die werd ook als "in the round" gepresenteerd. Layout is hetzelfde.

Wel een nieuw scherm (9x zo'n hoge resolutie als in 2015).
  8. zijn de Bol.com codes ook geldig voor eventuele 2e show?
  9. Denk dat voor de 2e show weer een nieuwe ronde met presales komt
  10. Die bol.com codes, iemand enig idee wanneer we die ontvangen?