Originally posted by KC11:Zal het volledige bericht van bol delen:
We snappen dat je de code op tijd wilt hebben. De e-mail wordt aankomende donderdag 18 januari verstuurd. Hierin staat alle benodigde informatie om je tickets te kopen en bevat tevens de code. Je kunt de tickets tussen maandag 22 januari 2017 (09:00 uur) tot woensdag 24 januari (17:00 uur) bemachtigen. Als je verder nog met vragen zit, stel ze gerust. We wensen je alvast veel plezier bij het concert! ?
We snappen dat je de code op tijd wilt hebben. De e-mail wordt aankomende donderdag 18 januari verstuurd. Hierin staat alle benodigde informatie om je tickets te kopen en bevat tevens de code. Je kunt de tickets tussen maandag 22 januari 2017 (09:00 uur) tot woensdag 24 januari (17:00 uur) bemachtigen. Als je verder nog met vragen zit, stel ze gerust. We wensen je alvast veel plezier bij het concert! ?
Originally posted by Sotie:Ook net membership verlengd tot feb 2019, benieuwd of ik een code krijg. Heb al 2 kaarten voor San Jose op 8 mei, kreeg ineens een code toegestuurd na koppeling TM account. Ondanks al kaarten voor de JT shows.
Amsterdam 2e concert zou ook zo maar eens 6 okt. kunnen zijn. Die ruimte is er en lijkt mij niet onlogisch.
Originally posted by BigGiRL:[..]
Ga er maar vanuit dat het 2e concert op 8 oktober is.
De show zijn per twee, met ook telkens twee dagen tussen de verschillende paren. Dat is een beetje het patroon.
Originally posted by Sotie:[..]
Ik denk dat je gelijk hebt![]()
Heeft iemand al een pre-sale code (experience groep) bij zijn account staan?
Originally posted by Marieke:vraag me dan nu af komen de datums voor dublin dan nog voor de presale start??