1. tja, u2 verkoopt ze zelf ook maar goed, als ik dan lees dat iemand er 30 euro voor wil hebben dan gaat er wel iets goed mis denk ik. 5 euro ofzo kun je er best voor vragen als je m zelf niet nodig bent en je hebt 20 euro neergelegd voor de cd.
  2. en zn code is nog altijd geen garantie dat je een kaartje kunt bemachtigen... zou zeggen met zn code koop kaartjes en verkoop ze dan..
  3. Zag al biedingen van €75,- op Marktplaats voor die Bolcom pre-sale code. Wat een eikols die het verkopen en wat een sukkols die erin trappen.
  4. Originally posted by Youri:Zag al biedingen van €75,- op Marktplaats voor die Bolcom pre-sale code. Wat een eikols die het verkopen en wat een sukkols die erin trappen.
    jep behoorlijk met beetje pech heb je dus lucht gekocht he als je er niet doorkomt met de presale...
  5. Originally posted by Youri:Zag al biedingen van €75,- op Marktplaats voor die Bolcom pre-sale code. Wat een eikols die het verkopen en wat een sukkols die erin trappen.
    Dan wordt je toch lid van u2.com, krijg je ooit ook nog eens een leuk kadootje.
  6. 2 uur thuis. Meteen geprobeerd, nada njente. Amsterdam, Berlijn, Londen, Madrid, nergens meer iets te krijgen tegen een redelijke prijs. Duimen voor extra concerten dus en anders voor het eerst in 15 jaar geen U2 dit jaar.
  7. Geef mijn maar de ouderwetse voorverkopen , vrijdag uit het werk gaan postkantoor met echte fans , iedereen nam altijd wat mee , muziekje der bij en altijd kaarten , en nu moet je tegenwoordig soort van geluk hebben ,...
  8. Originally posted by Youri:Zag al biedingen van €75,- op Marktplaats voor die Bolcom pre-sale code. Wat een eikols die het verkopen en wat een sukkols die erin trappen.
  9. Er zijn gewoon te weinig kaarten, ik vind het huidige systeem prima. Al lang blij dat ik niet een dag van tevoren in de rij moet gaan staan.

Als er vraag is dan komt er aanbod. Dan krijg je marktplaats praktijken.
  10. Originally posted by dennisromy:2 uur thuis. Meteen geprobeerd, nada njente. Amsterdam, Berlijn, Londen, Madrid, nergens meer iets te krijgen tegen een redelijke prijs. Duimen voor extra concerten dus en anders voor het eerst in 15 jaar geen U2 dit jaar.
    the same for me hopen op de 2e datums dan wordt het lovetown gemist en e&i gemist
  11. Originally posted by lola:Geef mijn maar de ouderwetse voorverkopen , vrijdag uit het werk gaan postkantoor met echte fans , iedereen nam altijd wat mee , muziekje der bij en altijd kaarten , en nu moet je tegenwoordig soort van geluk hebben ,...

Bwa onafgebroken lid blijven en telkens in de eerste presalegroup zitten, is ook een quasi zekerheid. Het probleem bij de presale is vooral begonnen toen ze van 3 presalegroepen (zoals tijdens 360) naar 2 groepen gingen waardoor iemand die vorig jaar al lid was in dezelfde presalegroep zit als iemand die de dag er voor nog snel even lid werd. Enkel degenen die zeker nooit vergeten te verlengen worden echt beloond, al de rest wordt op één hoop gegooid.
  12. Ik ben zo slim geweest om te laat te vernieuwen. Daardoor zit in nu ook in de innocence groep. Maar het is me toch al 2x gelukt om in de presale te kopen. Ik heb al veel tours gemist omdat ik er geen geld voor had en 1x gemist omdat het te vlug uitverkocht was.