1. Als ik het zo lees, zijn we behoorlijk in de zak geknepen.
    Silver Hot Tickets vak 204 rij 9 €434,-
  2. dat bedoel ik maar hoef niet perse rij 1 (liefst wel) maar rij 9 of 10 de gold tickets het zelfde en deze keuze maak ik bewust de duurdere tickets en geen moeite dan met het bedrag

3. Rij 9/10 is in zo’n zaal bij zo’n show volgens mij toch beter dan rij 1, waar ge minder overzicht hebt en vaak ook nog eens te maken hebt met een afscheiding voor uw neus? Het is niet dat rij 9 bovenaan in de nok van de ring is he, zo’n ring telt al gauw 30-40 rijen.
  4. Originally posted by Lobmans:[..]

Rij 9/10 is in zo’n zaal bij zo’n show volgens mij toch beter dan rij 1, waar ge minder overzicht hebt en vaak ook nog eens te maken hebt met een afscheiding voor uw neus? Het is niet dat rij 9 bovenaan in de nok van de ring is he, zo’n ring telt al gauw 30-40 rijen.
    dat klopt inderdaad, maar bedoel dus voor z'n prijs mag je toch wel verwachten stuk betere plaatsen toch anders zou ik voor veldkaarten kiezen en maak het niet uit waar ik sta (vooraan)
  5. maar ja 2e datum nieuwe ronden nieuwe kansen

6. en waar zou dit zijn dan ?
  7. ik ook niet maar als voorbeeld waar zou je zitten skybox of rij 20 voor dat geld
  8. Zullen vast wel die nerds zijn, die zich met hun bimbo's op de foto laten zetten op de catwalk voor aanvang concert. Zit je lekker te genieten van enthousiaste U2 fans, komt er ineens een fotosessie van well dressed en opgedirkt volk voor je neus. Ik ben voorstander van een bierdouche!
  9. Originally posted by TheUglyOne:Zullen vast wel die nerds zijn, die zich met hun bimbo's op de foto laten zetten op de catwalk voor aanvang concert. Zit je lekker te genieten van enthousiaste U2 fans, komt er ineens een fotosessie van well dressed en opgedirkt volk voor je neus. Ik ben voorstander van een bierdouche!
  10. Originally posted by TheUglyOne:Zullen vast wel die nerds zijn, die zich met hun bimbo's op de foto laten zetten op de catwalk voor aanvang concert. Zit je lekker te genieten van enthousiaste U2 fans, komt er ineens een fotosessie van well dressed en opgedirkt volk voor je neus. Ik ben voorstander van een bierdouche!
  11. Wij waren 652€ kwijt voor 2 red zone tickets. Eigenlijk ook belachelijk veel als ik erover nadenk