1. Dankje, goed om te weten!
  2. Originally posted by adjepatatje:Morgen vind de bol.com presale plaats. Inmiddels wel helder dat deze presale geldig is voor alle bekende concerten/steden.
    Vroeg me wel af of deze geldig blijft voor de Dublin dates?
    Dat zou ik ook wel willen weten, Dublin zou ook een heeeel leuke optie zijn
  3. Originally posted by il_famo:[..]

Wat ik bij de lp wel heb is dat voor mijn gevoel de drie kanten een mooi afgrond geheel vormen. De nummers zijn in drie mooie blokken verdeeld met als laatste kant de bonus nummers.
    Goed punt! Ja vinyl draaien heft wel zo zijn charme.

Ik hoopte al dat er wat vinyl liefhebbers aan het woord zouden komen

Ook goed om te weten dat het vinyl (waarschijnlijk) apart gemastered is. Ik weet dat ze dat vroeger altijd wel deden, maar van nu weet ik het niet. Wel logisch, op zich!
  4. Originally posted by EG69:Na heeeeel veel gedoe dan toch mijn Bol.com code gekregen!

Even een vraag:
    Ik heb geen ervaring met pre sale codes; als ik morgen inlog met die code maar ik vind geen betaalbare kaarten meer (wat ik verwacht), kan ik dan de code bewaren voor een eventueel extra concert? Of kun je maar 1x inloggen met zo’n code?

Hoop uiteindelijk aan de lange zijden iets te vinden, maar kun je vanuit de vakken 206 en 209 nog iets van het scherm zien?
    Volgens mij is er gezegd dat de bol code voorverkoop alleen maar morgen is en niet meer voor eventuele extra concerten.
  5. Originally posted by il_famo:[..]
    Volgens mij is er gezegd dat de bol code voorverkoop alleen maar morgen is en niet meer voor eventuele extra concerten.
    inderdaad zo is mij ook verteld
  6. Ja, dat schijnt idd gezegd te zijn, maar zelf denk ik dat ze dadelijk ook voor 2e concerten te gebruiken zijn. Zeker als het heel hard gaat en morgen bijna niemand nog kaartjes kan kopen. Dan kunnen ze het haast niet maken om niet ook nog een tweede presale te fasciliteren.

Maar goed, we gaan het vanzelf zien.
  7. Zolang ze maar niet alle presales voor Ams 2 op 1 hoop gooien
  8. liefst hou ik de bol.com code aan voor A’dam 2 of Dublin. Ik ga die gok wagen
  9. Als je al kaartjes hebt snap ik dat, anders is het wel een gok.
  10. Ik heb Berlijn en Amsterdam staanplaatsen al binnen ja. Dus dat praat wat makkelijker. Dublin is geen must maar bonus (sinds vertigo tour Dublin steeds bezocht), liefst Amsterdam 2 nog binnen te halen.
  11. Originally posted by adjepatatje:[..]
    Ik heb Berlijn en Amsterdam staanplaatsen al binnen ja. Dus dat praat wat makkelijker. Dublin is geen must maar bonus (sinds vertigo tour Dublin steeds bezocht), liefst Amsterdam 2 nog binnen te halen.
    Dan snap ik het wel, dan is het luxe