1. Geen idee waar het in Nederland gedraaid gaat worden.... KinkFM? Arrow? Q? Moet ik nog uitvinden...
  2. Originally posted by emiel:[..]

ja die heb ik wel ....zal van de week wel effe kijken ....
    liggen ergens op zolder in een doos

vond van de week ook nog een kranten knipsel van de elevation tour 2001
    in de prins van oranjehal in utrecht op 31 juli 1 & 3 augustus 2001
    en een knipsel dat het om productie-technische verplaatst werd naar de gelredome

Zou vet zijn, bedankt alvast!
  3. Originally posted by BelgianBono:[..]

Excuses dat ik me als Belgske roer tussen de Nederlanders

Maar euh... Was Window In The Skies écht nr 1 ?!?
    In België raakte hij niet voorbij 19 ofzo...

Trouwens, waar gaan jullie naar luisteren maandagmorgen ?
    In België zouden zowel Q-music, StuBru als MNM om 9u15 Get On Your Boots draaien...

Arrow Classic Rock..waarschijnlijk tussen 9u en half 10. Anders via internet.
  4. vertigo was op 3fm en radioveronica tussen 8 en 9 weet ik nog!

toen zat jeroen van inkel nog weer ff bij veronica! zou die in de gaten houden
  5. 3FM wordt ie ook gedraaid hoor ik.... ja welke zender moet ik nu gaan kiezen

6. Ren naar Expert, koop 3 goedkope radio's en zet ze alle drie aan..

7. Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
    Giel op 3FM

8. Tering ja... volgens mij gaat mijn toets retegoed die middag (half 2 Economie SE)... Ik kan niet wachten!
  9. Originally posted by dieder:[..]

Tering ja... volgens mij gaat mijn toets retegoed die middag (half 2 Economie SE)... Ik kan niet wachten!

Ah, ook tentamens?
    Dit geeft je zeker een energie-boost

Maatschappijleer voor mij die dag. Lekker alle ministers en staatssecretarissen in mijn kop stampen.
  10. Maatschappijleer? Welke boeken heb je? Ik had het vorig jaar en het was echt té makkelijk
  11. Originally posted by markp91:[..]

Ah, ook tentamens?
    Dit geeft je zeker een energie-boost

Maatschappijleer voor mij die dag. Lekker alle ministers en staatssecretarissen in mijn kop stampen.

Of gewoon een dag vrij en heerlijk U2-luisteren. Waarschijnlijk ben ik Get On Your Boots al meer dan zat 's avonds