1. Originally posted by dieder:[..]

Jemig. Luckbox! Hopelijk draaien ze daar zo hard die zieke carnavalsherrie dat je NLOTH niet meer kan horen

Hahaha! 'K zie het al gebeuren. Dat zou wel goed irritant zijn...die verschrikkelijke herrie die door je kop suist...
    Nee, ik ga zo snel mogelijk boven de grote rivieren wonen
  2. Originally posted by markp91:[..]

Hahaha! 'K zie het al gebeuren. Dat zou wel goed irritant zijn...die verschrikkelijke herrie die door je kop suist...
    Nee, ik ga zo snel mogelijk boven de grote rivieren wonen

Lijkt me geen heel slecht plan. Al zou ik later wel in Brussel willen wonen.

3. Dankje Dieder..ben blij dat ik hem daar ook heb besteld.
  4. Nog een lekkermakertje

Dit is toch fantastisch?
  5. voor wie de clips nog wil horen, kan op 3fm.nl
  6. Omg ja Draadstaal. Te geniaal voor woorden. Vooral Fred en Ria. Geblazen genieten hoor. Ik hoorde vanochtend trouwens op Arrow dat die eikel van een DJ ook NLOTH mag gaan luisteren.
  7. Originally posted by dieder:Omg ja Draadstaal. Te geniaal voor woorden. Vooral Fred en Ria. Geblazen genieten hoor. Ik hoorde vanochtend trouwens op Arrow dat die eikel van een DJ ook NLOTH mag gaan luisteren.

ik ga ook bij de radio werken!!!
  8. Zullen we met z'n allen Hilversum bestoken vnv?

Vanavond om 18.00 luistersessie van de nieuwe cd. Dit vindt plaats in de Wisseloord studio's in Hilversum. Ik heb nog geprobeerd om aanwezig te zijn maar helaas. Anton Corbijn zal ook aanwezig zijn en ook vele uit de muziekindustrie. Dus te weinig plaats :-((

9. goed idee alleen moet ik werken tot 6 u dus dan red ik het vanaf white as snow
    haha ja jammer dat ze geen luister sessie voor fans houden