1. Op dezelfde dag scheelt iig wel met mijn Inno code...pfff wat een drama dit jaar

2. Precies. Innocence in de middag, 3 uur ofzo.
  3. Hoe ging de innoncence verkoop vorige keer voor A'dam? Kwam je daar een beetje doorheen?
  4. Als je naar seatwave.nl gaat, moet je voor de grap eens proberen een U2 ticket te verkopen. Je ziet daar de "recente transacties". Gaat als een malle.

LiveNation/Ticketmaster verkopen dus om 10 uur een ticket a 100 euro.
    Vervolgens een kwartier later verkoopt iemand dat ticket voor 200 euro, en daar pak je weer 30% op. En dat keer op keer, ticket op ticket.

Het is net de Belastingdienst.
  5. Alleen de eerste 30 secondes ofzo. Voor staanplaatsen that is. Al zal het nu iets rustiger zijn, veel codes al gebruikt.
  6. had ik gezien ja
  7. Originally posted by Remy:[..]
    Alleen de eerste 30 secondes ofzo. Voor staanplaatsen that is. Al zal het nu iets rustiger zijn, veel codes al gebruikt.
    Oke, maar voor zitplaatsen is er dus wel een beetje doorheen te komen?

8. Niet te veel uur later hoop ik Vanaf 14.30 ben ik aan het werk
  9. Originally posted by Remy:Als je naar seatwave.nl gaat, moet je voor de grap eens proberen een U2 ticket te verkopen. Je ziet daar de "recente transacties". Gaat als een malle.

LiveNation/Ticketmaster verkopen dus om 10 uur een ticket a 100 euro.
    Vervolgens een kwartier later verkoopt iemand dat ticket voor 200 euro, en daar pak je weer 30% op. En dat keer op keer, ticket op ticket.

Het is net de Belastingdienst.
    De belastingdienst is wel wat transparanter hoor. Tja, ticketmaster werkt mee aan de zwarte markt.
  10. Servicekosten zijn van toepassing (van €49,99 tot €180,99)

is dit serieus?