1. Yep. Ze pakken behoorlijk geld op de tweedehands markt.
  2. Je moet de belastingdienst niet overal de schuld van geven.
  3. Vond de prijzen op seatwave voor Adam al hoog, moet je voor de grap bij Berlijn kijken...
  4. Ik kwam er vrij snel doorheen Maar het lukte me niet om aan staanplaatsen te komen. Ook de 2e ring was weg en kon alleen maar hele dure eerste ring kaartjes krijgen.
    Wij willen graag staan dus ga het volgende week nog maar een x proberen
  5. Klopt, vorige jaren meer shows, kaaren per code. U2 krijgt makkelijk een week spelen de Ziggo nog vol. Erg knap hoor als je al zo lang mee draait. Ze lijken populairder dan ooit.
  6. Originally posted by Corina:[..]
    Ik kwam er vrij snel doorheen Maar het lukte me niet om aan staanplaatsen te komen. Ook de 2e ring was weg en kon alleen maar hele dure eerste ring kaartjes krijgen.
    Wij willen graag staan dus ga het volgende week nog maar een x proberen
    Oke thanks voor je reactie! ik heb staan voor A'dam 1... dus het maakt met niet zo veel uit staan/zit voor adam 2.
  7. Seatwave (lees: ticketmaster) pakt 10-15% van de koper en de verkoper. Schandelijk. Aan de andere kant; als mensen het willen betalen er markt voor is.
    Ik heb bijvoorbeeld een kennis met een goedlopende eigen zaak. Tijdens Innocence en Experience in 2015 tikt hij zonder problemen 4 tickets a 250,= per stuk af. Gezellig uitje met het management team van de zaak. Zo werkt het ook, wat je er van vindt.
  8. Originally posted by wtonis:[..]
    Seatwave (lees: ticketmaster) pakt 10-15% van de koper en de verkoper. Schandelijk. Aan de andere kant; als mensen het willen betalen er markt voor is.
    Ik heb bijvoorbeeld een kennis met een goedlopende eigen zaak. Tijdens Innocence en Experience in 2015 tikt hij zonder problemen 4 tickets a 250,= per stuk af. Gezellig uitje met het management team van de zaak. Zo werkt het ook, wat je er van vindt.
    Ik heb mensen gezien die voor Dublin GA's vorig jaar voor Croke Park 600 euro per GA aftikken. Zo gaat het inderdaad.
  9. is er uberhaupt iemand die vandaag nog kaarten voor Amsterdam heeft kunnen scoren? Ben toch wel benieuwd waar al die tickets gebleven zijn. Via u2.com komt er gelukkig nog een groot gedeelte bij de fans terecht, maar volgens mij gaat met zo'n eerste concert ook zo maar de helft van alle kaarten naar zakelijk relaties van Ticketmaster. Hopelijk zijn de kansen bij het 2e concert wat groter.
  10. kwam wel door keulen vrij snel alleen de dure zit plaatsen beschikbaar en aangezien ik al had voor keulen geef ik andere meer kans om ze niet te pakken op naar amsterdam 2
  11. Op U2.com nu 3e concert Parijs aangekondigd (woensdag 12) maar nog geen extra voor Keulen, Berlijn, Londen. Ook nog niets over Belfast/Dublin.
  12. Al een uur en een kwartier in de wachtrij voor Parijs 2.

Geen hoop meer