Originally posted by zoorostar:[..]
Volgens mij heb je nog weinig te klagen met minimaal 3x in het vooruitzicht. Een U2 show kan onafhankelijk van de plaats al geweldig zijn.
Originally posted by zoorostar:[..]
Volgens mij heb je nog weinig te klagen met minimaal 3x in het vooruitzicht. Een U2 show kan onafhankelijk van de plaats al geweldig zijn.
Originally posted by dieder:Begrijp ik het goed dat de retail presale zelfde tijd is als innocence groep?
Originally posted by Remy:[..]
Yep.
Originally posted by il_famo:[..]
Blij dat ik al kaartjes heb, het voordeel van Innocence is compleet weg als je op de grote bol.com hoop gaat.
Originally posted by il_famo:[..]
Blij dat ik al kaartjes heb, het voordeel van Innocence is compleet weg als je op de grote bol.com hoop gaat.
Niet helemaal waar, beiden hebben hun eigen "allocation". Dus waar Bol al na 30 secondes alles weg kan zijn kun je met een Innocence code nog prima een minuutje later tickets krijgen.
Niet helemaal waar, beiden hebben hun eigen "allocation". Dus waar Bol al na 30 secondes alles weg kan zijn kun je met een Innocence code nog prima een minuutje later tickets krijgen.
Originally posted by Lobmans:[..]
In 2015 alleszins de U2-show met de meeste bezoekers, bij “in the round”-concerten kunnen er tot +23 000 mensen binnen)
.