Originally posted by TheShowman:[..]
Graag gedaan. Ik kan je verzekeren de code heb ik niet gebruikt en ik heb hem aan niemand anders verstuurd. Het moet vast en zeker lukken om dan nog kaartjes te scoren.

Originally posted by TheShowman:[..]
Graag gedaan. Ik kan je verzekeren de code heb ik niet gebruikt en ik heb hem aan niemand anders verstuurd. Het moet vast en zeker lukken om dan nog kaartjes te scoren.
Originally posted by snortier:[..]
Andere dag....![]()
![]()
![]()
Originally posted by wtonis:Zojuist berichtje van die Deutsche DHL dat mijn berlijn GA's onderweg zijn. whoop whoop... Na volgende week maar eens kijken of ik een GA voor Berlijn 1 kan ruilen tegen een GA voor Berlijn 2....
Nu de luxeprobleem-knoop doorhakken of ik naar Dublin of naar Belfast wil voor mijn date 'on the emerald Isle'.
Originally posted by Marieke:wat voor tickets zijn dat en hebben jullie ee track en trace nr . gekregen dan?
Originally posted by richardaarts:Iemand een idee of er wellicht een 3e concert komt, ik ga zondag, maar naar het 2e op maandag kan ik helaas niet bij zijn. Wellicht een 3e op de zaterdag ?
Originally posted by adjepatatje:[..]
Tickets experience presale Berlijn 1. Ja met tracé nummer. Bezorging via handtekening.
Originally posted by rjwrjw:Ongeveer 2 uur geleden ontving ik een email van u2.com met over de 'experience' presale van vandaag.
Mijn 'experience' code stond vermeld en ik zou deze kunnen gebruiken vandaag.
Maar....ik heb mijn code al gebruikt voor Ams1.
Dus ik kan mijn code niet meer gebruiken, of wel misschien ?(omdat ik ook eerder voor 2018 gerenewed had)
Hebben meer mensen nog een email ontvangen met hun reeds gebruikte code?