1. Originally posted by PvPU2:Wat ik me al een paar dagen afvraag, in 2015 waren in de meeste steden 4 optredens nu 2 of hoogstens 3
    Maken ze een berekening op de (CD) verkoop?
    Nee hoor, het is gewoon een wat andere tour, waar ze meer steden aandoen en dus minder tijd hebben per stad.
  2. Ik ga voor vak 110 Ziggo 8/10
    Succes allemaal!
  3. Originally posted by Ricku2:[..]
    ik denk niet dat iemand onbewust 2x dezelfde code gebruikt, iedereen die dat doet weet precies wat ie doet. Laten we maar hopen dat ze bij u2.com en ticketmaster de boel goed voor elkaar hebben zodat we niet in de verleiding komen

Bij de eerste pre sale was ik later op de dag nieuwsgierig of er nog kaarten beschikbaar waren maar toen kwam ik er niet meer in met mijn code. Ik ga er vanuit dat 2x dus niet lukt.
  4. Originally posted by Remy:[..]
    Denk het ook. Al hebben de U2.com Zoo moderators de afgelopen 24 uur echt nonstop geretweet en geantwoord naar mensen dat misbruik wordt bestraft. Dus tja. Het is ook maar net wat iemand WIL lezen.

Zoals iedere keer weer is die hele presale toch gewoon een zootje? Londen vorige week zonder code in te vullen en mensen die massaal tickets binnen hengelen, Parijs eerste half uur geen boeking mogelijk, horrorverhalen uit Milaan... ...komt bij, hoe gaan ze controleren dat Pietje Puk uit Groningen stiekem een kaart bij Ticketmaster Duitsland en Tickemaster Engeland heeft besteld; twee aparte computersystemen en bedrijven die onafhankelijk van elkaar werken. ..ik zie dat 'bestraffen' niet gebeuren.

Drie jaar geleden was het voor Dublin en Belfast helder; de code was doorgestreept als deze was gebruikt. Nu ontvang ik gewoon mail dat er een presale begint.. opmerkelijk; in de mail staat 'Experience presale starting Tuesday 29 January'.. ...het is toch echt de 30e vandaag. Ik bespeur toch op zijn minst enige zorgvuldigheid bij U2.com...

Hoe dan ook; ik heb nog een ongebruikte innocence code. Kijken wat het wordt..
  5. Ik hoop vooral dat het vandaag lukt om een collectors ticket te bestellen
  6. Bij Dublin platinum tickets staat 9:00 local time voorveroop. Bij de gewone 10:00. chaos!
  7. Lijkt er op dat Dublin ook gewoon 10:00 lokale gaat zijn, en 11:00 hier. Iemand anders ook aan het herstellen van de zenuwen?
  8. Het lijkt er toch op dat er in Duitsland wel andere tijden worden gehanteert voor inno en Retail presale?
    Oh zie nu pas dat er in Nederland ook aanpassingen zijn gedaan....wat een zooitje weer maar wel wat meer kans op deze manier

U2: THE eXPERIENCE + iNNOCENCE Tour 2018
    Because of the strong demand for tickets U2 will play 3 additional shows in Germany. The band announced additional arena concerts for Berlin, Cologne and Hamburg. U2 tickets for the extra dates are available from 2nd of February 2018 at 10 am at Ticketmaster.
    There are various presales before:
    Today at 10am:
    Berlin/Hamburg: eXPERIENCE Group Presale for fan club members
    access to tickets via code, max. 2 tickets per order.
    31.01.2018 (10 am) - 01.02.2018 (5 pm):
    Berlin/Hamburg: iNNOCENCE Group Presale for fan club members
    31.01.2018 (12 pm) - 01.02.2018 (17 pm):
    Retail Presale: Fans who pre-ordered "Songs of Experience" before the 30th of November 2017 will get a code
    31.01.2018 (12 pm) - 01.02.2018 (5 pm):
    Ticket + U2.com Subscription Presale for new U2.com members - get your membership directly at the purchase - no code needed, max. 2 tickets per order.
    02.02.2018 (10 am):
    Offical sale starts
    Tickets available for everyone (Web and call center from Ticketmaster) - no code needed
  9. Twee staanplaatsen Amsterdam 8/10 in de tas.
    Appeltje/eitje

Succes allemaal
  10. Yes! Collectors ticket in de pocket

Eindelijk....
  11. 2x veld tickets besteld voor maandag 8 oktober.
  12. Feli allemaal...ik moet nog een dagje wachten ....