Ze hebben dit keer voor de tweede show ook véél meer kaarten voor de retail presale beschikbaar gesteld lijkt het.
Originally posted by Remy:Ze hebben dit keer voor de tweede show ook véél meer kaarten voor de retail presale beschikbaar gesteld lijkt het. Zitten al die ticketbureautjes met stapels cd's
Originally posted by Remy:Ze hebben dit keer voor de tweede show ook véél meer kaarten voor de retail presale beschikbaar gesteld lijkt het.
Dublin 3 drama, ik had echt 2x GA in regular sale, alleen bij de betaal pagina was ticketmaster.ie niet meer bereikbaar, weg kaarten
Ik zag net nog wel 2 x Club VIP Party arrangement (2x400 euro) voor Amsterdam. Toch ook een beetje prijzig...
aaaaaarggh, was er doorheen voor 1 kaartje Dublin4, gooit de site me er uit als ik op 'buy' klik........! zenuwslopend dit.
Originally posted by adjepatatje:Je was er wel snel doorheen Rémy. Geluk of andere browser gebruikt of zo? 10 minuten vantevoren inloggen werkt bijna altijd bij mij voor Ticketmaster.nl. Weet niet wat het is. Geluk I guess. (of ze zien me als klant die veel tickets koopt )
Originally posted by adjepatatje:Je was er wel snel doorheen Rémy. Geluk of andere browser gebruikt of zo?