1. Ik kijk eigenlijk nooit naar iets anders dan GA, en besefte me eigenlijk ook de prijzen niet. Die platinum, Silver, Gold pakketjes zijn eigenlijk ook best aan de prijs. Het wachten is totdat we als GA-junks ons voordeel verliezen van redelijke prijzen vrees is. Dat de voorste vakken ook de jackpot gaan vormen.
  2. Originally posted by Remy:[..]
    10 minuten vantevoren inloggen werkt bijna altijd bij mij voor Ticketmaster.nl. Weet niet wat het is. Geluk I guess. (of ze zien me als klant die veel tickets koopt )
  3. Originally posted by Remy:[..]
    10 minuten vantevoren inloggen werkt bijna altijd bij mij voor Ticketmaster.nl. Weet niet wat het is. Geluk I guess. (of ze zien me als klant die veel tickets koopt )
    Je ververst dan niet op 10.00, maar laat hem doorlopen?
  4. ik nog steeds in de wachtrij een apparaat iets voor 10 ververst .. maar ook nog steeds in de wachtrij..
  5. Ik ben vandaag niet op ticketjacht, maaar heb eigenlijk vaker succes gehad op mijn mobiel dan desktop...
  6. zooooo... 10uur erdoor en meteen 4 GA kunnen krijgen maar geeft fout met betalen! en direct weer terug naar begin scherm.. balen dit zeg.... daarna niets meer...
  7. backdraft zijn er veel vandaag met dit probleem... niet leuk zeg maar gerust..
  8. Originally posted by Backdraft:zooooo... 10uur erdoor en meteen 4 GA kunnen krijgen maar geeft fout met betalen! en direct weer terug naar begin scherm.. balen dit zeg.... daarna niets meer...
    Ik had hetzelfde op Dublin tickets , was er vrij snel door
  9. Kreeg ook heel veel "Er is iets fout gegaan" meldingen op Ticketmaster.nl vandaag. Echt heel erg slecht.