1. Queue is blijkbaar al begonnen. Zag net foto passeren op FB van iemand met nr 27. Te zot voor woorden dit... En fans die hier aan meedoen, maken het probleem eigenlijk alleen maar erger doordat anderen in de toekomst ook weer de drang gaan voelen nóg vroeger te gaan queuen. (Nuja, voor zover het systeem van “we besluiten nu al nummers en polsbandjes uit te delen aan degenen die toevallig in de buurt zijn/wonen. Kom gewoon tussendoor eens hoi! zeggen en vul de rest van komende dagen met leukere dingen, dan mogen jullie eerder binnen dan fans die effectief een ganse nacht zouden willen kamperen!” nog een “wachtrij” genoemd kan worden...)

Aangezien ik zondag dan toch in Amsterdam ben, start ik trouwens al de queue voor U2 @ Arena in 2021 ofzo. Ik ben nr1, wie eerst volgt krijgt nr2 enz. Er zal elk jaar een checkin/rollcall plaatsvinden, wie er dan niet is verliest z’n plaats op de lijst!
  2. Hahah ik wil wel nr 2 zijn. Maar is het geen oude foto...

3. Het ging alleszins om mensen die in Berlijn en Keulen ook vroeg zijn gaan queuen, en het ging om gedrukte bandjes met de tekst “U2 Amsterdam 2018 queue”. Ofwel een flauwe mop, ofwel het gevolg van de alsmaar vroeger beginnende queue’s deze tour. Inmiddels wel foto verdwenen van Facebook, dus mss toch een flauw mopje dan...
  4. Dat is er toch over!

5. “Queue” is effectief van start gegaan, met zoals ik daarstraks al vermeldde al zo’n 30 fans momenteel.
  6. Moet niet gekker worden....geen schijn van kans meer als je nachtje wilde kamperen...
  7. Nazeg...we gaan toch niet naar Justin Bieber
  8. Zal ik maar een rij starten voor maandag?

9. Die giechelmeiden die dagen op voorhand gaan queuen voor Justin bieber, die blijven dan tenminste ook effectief al die tijd voor de deur kamperen, en doen niet zo’n belachelijk systeem waarbij men gewoon even een nummertje gaat ophalen om de rest van de dag nog te kunnen doen wat ‘ie wil. Wie in Amsterdam woont en werkt kan dus perfect bij de eerste “queuers” zijn maar wel nog gewoon gaan werken, shoppen,... tussendoor zonder effectief te hebben moeten aanschuiven. Fans die daarentegen zaterdagavond willen gaan kamperen, krijgen een veel slechter nummer dan deze “”early queuers””.
  10. Is dit echt waar?

Of is het een flauwe grap?

Een rij beginnen nog voordat Hamburg is afgelopen?