Originally posted by Remy:[..]
En inmiddels meer dan 60. Waarvan volgens "geruchten" ook mensen op staan die nu nog in Hamburg zitten
Originally posted by michelpas:[..]
Dit is absoluut niet waar. Jij doelt op Vik maar die was alleen bij Hamburg.1. Alleen Jochem is vanmorgen direct uit Hamburg aangekomen. We zijn nu bij nummer 47! Geruchten geruchten maar heb liever dat je de feiten checkt.
Originally posted by Ricku2:ik ben trouwens benieuwd hoe dat zondagmorgen dan gaat. Het tijdstip dat je definitief in de rij moet plaatsnemen is 7 uur, de eerste 'dagjesmensen' beginnen normaal gesproken toch wel wat eerder? Gaan die dan braaf aansluiten achter de mensen uit de 'virtuele rij' die nog thuis of in een hotel liggen te slapen? Verder ben ik wel benieuwd of er zich nog andere 'organisatoren' gaan melden.
Dit is absoluut niet waar. Jij doelt op Vik maar die was alleen bij Hamburg.1. Alleen Jochem is vanmorgen direct uit Hamburg aangekomen. We zijn nu bij nummer 47! Geruchten geruchten maar heb liever dat je de feiten checkt.
Originally posted by Ricku2:[..]
je zegt 'we', maar hoe doen jullie dat dan met die check in tijden vanuit Coevorden?
Originally posted by Lobmans:[..]
Aangezien jij blijkbaar iemand bent die betrokken is bij de organisatie van de queue, of alleszins goed op de hoogte zit: wat is de verdere planning voor zondagochtend eigenlijk? Tot welk nummer worden er bandjes uitgedeeld, mogen mensen met bandje dan effectief opnieuw weg tot 16u? Wat met de mensen die in de loop van zondagochtend arriveren?
Lekker aansluiten gewoon. We gaan nog babbelen met security.
Ik zit hier..... Moet je een foto hebben?
Ik zit hier..... Moet je een foto hebben?
Originally posted by Lobmans:[..]
Dus normaal blijven jullie wel verder doen met nummeren zondagochtend tot dat de bandjes er zijn, ongeacht hoeveel fans er al zijn?
Het zou handig zijn moest iemand van jullie hier in de loop van vandaag/morgen tussendoor even update geven ivm hoe het verder zal verlopen voor degenen die gewoon zaterdagnacht/zondagochtend toekomen, kwestie dat we weten waar we aan toe zijn.