Originally posted by BigGiRL:[..]
Ja, leuk! Foto
Mooie dag vandaag om te queuen

Ja ik kan hier geen foto posten.
Originally posted by BigGiRL:[..]
Ja, leuk! Foto
Mooie dag vandaag om te queuen
Originally posted by michelpas:[..]
Uitgebreide info nog wel. Ik zeg gewoon komen en dan zie je het wel. Je maakt je wel heel erg druk merk ik en probeert stemming te maken. Ik zou eens aan Eefje vragen om te informeren bij haar wat voor mensen wij zijn. Die mensen in 2015 waren en zijn wij. Dus we willen het ook zo relax mogelijk doen.
Originally posted by Lobmans:[..]
Ik denk dat dat ik en anderen hier gewoon beetje druk reageerden omdat er vanuit het niets plots al een wachtlijst met vele fans opdook en niemand echt wist wie of wat besloot die lijst op te starten en hoe die verder zal gaan. Je m'excuse als ik "druk" overkom, het zal de spanning zijn voor het concert zeker.![]()
Nu ik weet dat deze door jullie gestart is, ben ik (ondanks ik geen liefhebber ben van het checkin-systeem) er alvast terug wat geruster in dat het qua organisatie tegen zondag wel goed zal verlopen want dat was in 2015 alleszins ook het geval
Originally posted by michelpas:[image]
En nog eentje
En nog eentje
En nog eentje
Originally posted by michelpas:Jong ajax voor 5euro kan wel haha.
Originally posted by Remy:[..]
Dat mag wel iets vrolijker he. Neem aan dat als je in de queue zit je ook nog ff naar Ajax kan zondag toch?
Originally posted by Maaaike:[..]
Concertkriebels! ? Veel plezier in het zonnetje!
Ik deel Lobmans gevoel wel: voor jullie is dit zo te lezen best wel gesneden koek, voor mij m'n eerste serieuze GA-poging, waar ik me een beetje op probeer voor te bereiden. Best spannend als er dan 'opeens' een rij blijkt te zijn.